کنسول موفق نینتندو صاحب استودیو آهنگسازی می شود !

اگر شما علاقه مند به بازی های ویدیویی و آهنگسازی هستید ما برای شما خبر خوبی داریم ، یکی از جذابترین برنامه های آهنگسازی یعنی استودیو آهنگسازی Korg Gadget سال آینده برای کنسول موفق و محبوب نینتندو سوئیچ عرضه می شود.

Korg Gadget برنامه آهنگسازی است که ابزار قدرتمندی نظیر سینت و درام ماشین های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بوسیله آنها ایده های موسیقایی خود را براحتی بسازید. این برنامه برای اولین بار کار خود را در آیپد آغاز کرد اما بعد از مدتی این برنامه یکپارچه قدرتمند برای مک بوک های اپل نیز منتشر شد. Korg Gadget را می توان به عنوان یکی از بهترین برنامه های آهنگسازی یکپارچه برای آیفون و آیپد دانست.

بنا به گفته کورگ نسخه سوئیچ کورگ گجت قرار است کمی متفاوت تر از سایر نسخه ها باشد! طراحی منحصر به فرد کنسول سوئیچ به کاربر اجازه می دهد تا این برنامه را در تلویزیون و یا بر روی نمایشگر کنسول اجرا کند و هر جایی که می خواهد چه در خانه چه در حال حرکت اقدام به ساخت موسیقی کند.

این اولین باری نیست که کمپانی کورگ اقدام به همکاری با کمپانی نینتندو می کند در سال 2008 نرم افزار Korg DS-10 یک استودیو ساده آهنگسازی در اختیار کاربران نینتندو DS قرار می داد. و در ادامه M01D و سینت DSN-12 برای کنسول 3DS منتشر شدند. نسخه سوئیچ گجت توسط استودیوی ژاپنی Detune Ltd، در حال توسعه است. این کمپانی پیشتر نیز در تولید و توسعه سینت ها و نرم افزار های کورگ مشارکت داشته است.

استودیو آهنگسازی Korg Gadget قرار است در بهار 2018 منتشر شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به  Korg’s micro-site مراجعه کنید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید