جنگ اسپیکر های هوشمند شروع شده !

اسپیکرهای هوشمند لاین پیام رسان قدرتمند ژاپنی مجهز به دستیار صوتی روانه بازار میشوند !

غول های تکنولوژی غربی تنها تولید کننده های اسپیکر هوشمند نیستند ! مسنجر ژاپنی لاین هم برای شرکت در این رقابت اقدام به تولید اسپیکر های هوشمند خود کرده است .

در اوایل سال 2017 این شرکت ژاپنی خبر از تولید اسپیکر های مجهز به دستیار صوتی خود کرده بود و حالا امروز طی مراسمی در توکیو رسما این اسپیکر ها را معرفی کرد !

اسپیکرهای هوشمند لاین همانند رقبای خود گوگل هوم و آمازون اکو دارای ویژگی هایی نظیر پخش موسیقی ، ایجاد پلی لیست، آلارم و … است، اما مهمترین ویژگی این اسپیکر ها عرضه مدل هایی بر اساس استیکرهای معروف لاین (خرس قهوه ای و اردک زرد) است و این کمپانی اعلام کرده مدل های مختلفی از این اسپیکر ها بر اساس تم ها و استیکرهای مسنجر لاین تولید خواهد کرد و آنها تا زمستان 2017 روانه بازار خواهند شد .

اسپیکرهای هوشمند لاین

جدا از این اسپیکر های استیکر شکل دو مدل دیگر نیز قرار است تولید شود .

در صدر این اسپیکرهای هوشمند لاین ، پرچمدار این شرکت با نام Wave حضور دارد که قرار است در پاییز با قیمت 136 دلار روانه بازار شود این اسپیکر نیز مجهز به دستیار ثوتی لاین Clova است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا اطلاعات در تاریخ ثبت کنید ، کارهای روزمره را در لیست ثبت کنید، اطلاعات را از طریق اینترنت دریافت کنید ، گجت های هوشمند داخل خانه را با آن کنترل کنید و حتی در برخی گفتگو ها می تواند حضور پیدا کند !

اسپیکرهای هوشمند لاین

همچنین لاین برای رقابت با اسپیکر هوشمند اپل هوم پاد ، از این اسپیکر های هوشمند برای افزایش کاربری سرویس موسیقی خود Line Music بهره خواهد برد.

علاوه بر این دو مدل اسپیکر، کمپانی لاین در حال ساخت اسپیکر هوشمند دیگری با صفحه نمایش است که نام آن Face است اما هنوز اطلاعات دقیقی راجع به  این اسپیکر اعلام نشده است.

اسپیکرهای هوشمند لاین