اسپیکر های هوشمند هوم مکس و هوم مینی رقیبان تازه نفس بازار …

گوگل در مراسم معرفی گوشی های جدید خود پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال ، اسپیکرهای هوشمند جدید خود، اسپیکر های هوشمند هوم مکس و هوم مینی را نیز معرفی کرد.

اسپیکر هوم مکس در واقع نسخه بزرگتر و قدرتمند تر اسپیکر گوگل هوم است. این اسپیکر توانایی پخش صدای استریو  با کیفیت بالا را دارد ، همچنین مجهز به 2 ووفر 4.5 اینچی است که تقریبا می تواند از پس هر نوع بیسی بر بیایید.

اسپیکر های هوشمند هوم مکس و هوم مینی

هوم مکس علاوه بر قابلیت پخش استریو قدرتمند، می تواند تمام فرامین صوتی شما را به لطف دستیار صوتی گوگل انجام دهد همچنین دارای میکروفون قدرتمند (far-field) است در نتیجه می تواند دستورات صوتی شما را حتی در محیط پر سر و صدا و یا هنگام پخش موسیقی دریافت کند.

اسپیکر های هوشمند هوم مکس و هوم مینی

همچنین گوگل هوم مکس دارای ویژگی یادگیری ماشینی است که می تواند بسته به نوع محتوایی که گوش می کنید از پادکست گرفته تا تماس تلفنی مقدار ولوم صدا را کنترل و یا در محیط های مختلف نظیر اتاق یا حال پذیرایی می تواند شدت مورد نیاز ولوم را بررسی کند و صدا را به نحو فوق العاده متناسب با محیط تنظیم کند.

شما می توانید علاوه بر کنترل صوتی،  بوسیله دکمه های لمسی تعبیه شده بر روی اسپیکر گوگل هوم مکس و همچنین بلوتوث و گوگل کست این اسپیکر را کنترل کنید. هوم مکس از جک 3.5 میلی متر هدفون پشتیبانی می کند و اشتراک رایگان 12 ماهه برای یوتیوب موزیک دارد و قرار است از ماه دسامبر و با قیمت 399 دلار بفروش برسد.

[aparat id=”gzH3A”]

 

گوگل در کنار هوم مکس، اسپیکر گوگل هوم مینی را نیز معرفی کرد که این محصول درواقع رقیبی برای Amazon Echo Dot به حساب می آید.

اسپیکر های هوشمند هوم مکس و هوم مینی

گوگل هوم مینی برای گوش دادن به موسیقی طراحی نشده است در نتیجه از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی نمی کند. هوم مینی بیشتر برای شنیدن پادکست ها، اطلاع از اخبار و ارتباط میان دستگاه های هوشمند گوگل طراحی شده است و به لطف دستیار صوتی گوگل می تواند پاسخ سوالات شما را بدهد. اسپیکر گوگل هوم مینی قابلیت اتصال با تمامی اسپیکرهایی که از کروم کست پشتیبانی می کند را دارد.

هوم مینی قرار است از 19 اکتبر و با قیمت 49 دلار در سه رنگ روانه بازار شود.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید