دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت، اسپیکر قدرتمند با قدرت بیس دوبرابر، دوربین هوشمند و …

بعد از ماه ها شایعات و اطلاعات لو رفته، سرانجام گوشی مورد انتظار ال جی G7 ThinQ امروز طی مراسمی در شهر نیویورک بصورت رسمی معرفی شد. بله ، گوشی مجهز به دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستانت است. بله، ناچ در بالای نمایشگر نیز حضور دارد، و بله، این گوشی نیز همانند LG V30S با برند ThinQ عرضه می شود و مجهز به دوربین AI است.

در ادامه بخوانید » تلویزیون های ThinQ TV ال جی حالا از فرمان های صوتی الکسا پشتیبانی می کنند

ال جی G7 ThinQ بصورت رسمی معرفی شد / با این گوشی جذاب آشنا شوید

ویژگی دوربین هوشمند یا AI ویژگی است که ترند دوربین های گوشی های سال 2018 شده و این ویژگی با گوشی هوآوی میت 10 معرفی شد. این ویژگی درواقع به دوربین گوشی امکان تشخیص اشیاء و بعد تنظیم نور، رنگ و saturation بصورت خودکار برای شی یا منظره را می دهد. بنا به گفته ال جی این گوشی توانایی تشخیص گل، حیوانات خانگی، غروب و طلوع خورشید و … را دارد.


همچنین بخوانید : هر آنچه که باید از گوشی نوکیا X۶ قبل از انتشارش بدانیم


جدا از ویژگی جذاب دوربین AI ، ال جی همیشه هوای موسیقی دوستان را داشته و دارد. ال جی در G7 نیز جک هدفون را حذف نکرده و یکی از کمپانی هایی است که به شدت با حذف جک هدفون مخالف است. جدا از این، گوشی مجهز به چیپست صوتی QUAD-DAC 32 Bit است. که باعث می شود صدا در هدفون های سیمی کیفیت بسیار بهتری داشته باشد، همچنین این گوشی مجهز به اسپیکر Boombox که می تواند صدای بیس بسیار قدرتمند را به شما ارائه دهد، که ال جی ادعا می کند صدای پخش شده توسط این اسپیکر 39 درصد قوی تر از مدل قبلی خود است.

ال جی G7 ThinQ بصورت رسمی معرفی شد / با این گوشی جذاب آشنا شوید

G7 از نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9و ناچ در بالا همانند سایر رقبا بهره می برد. اما ال جی به شما امکان حذف این ناچ و مشکی کردن کل حاشیه بالای گوشی همانند هوآوی P20 را می دهد. اما جد از این شما می تواند رنگ ناچ را نیز تغییر دهید و ال جی چندین رنگ پیش فرض را برای شما در نظر گرفته است. 


همچنین بخوانید : بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها 


دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت ویژگی جالب دیگر ال جی G7 ThinQ است که البته قابلیت تغییر کاربری آن را ندارید ولی ال جی اعلام کرده بسته به فیدبک کاربران امکان دارد قابلیت ری پروگرم کردن این دکمه را در آپدیت های خود ارائه دهد. این دکمه همانند دکمه بیکسبی در گوشی های گلکسی سامسونگ است.

ال جی G7 ThinQ بصورت رسمی معرفی شد / با این گوشی جذاب آشنا شوید

ال جی برای این گوشی از دو دوربین با لنز 16 مگاپیکسلی در پشت بهره می برد، دوربین جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی و زیر دوربین قرار گرفته است.

ال جی G7 ThinQ از پردازشگر Snapdragon 845 در کنار 4 یا 6 گیگ رم بسته به مدل انتخابی استفاده می کند. و گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگ عرضه می شود. در قسمت باتری این گوشی از یک باتری 3000 میلی آمپری بهره می برد که به نظر میرسد این حجم باتری کاربر را در استفاده های طولانی مدت کمی اذیت کند، اما ویژگی شارژ سریع شاید بتواند تا حدودی مشکل را بر طرف کند. و در آخر اینکه G7 مجهز به گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب (1.5 متر به مدت 30 دقیقه) و گرد و خاک است.

ال جی هنوز قیمت و زمان انتشار این گوشی را مشخص نکرده است. لطفا شما نیز نظراتتان را راجع به G7 با ما به اشتراک بگذارید.

 

در ادامه بخوانید