قطعات اسپیکر را باید خودتان اسمبل کنید !

اولین اسپیکر بلوتوث ایکیا در دو سایز 8*8 و 12*12 روانه بازار شد. این اولین باری است که کمپانی اقدام به ساخت اسپیکر می کند. البته در سال گذشته خبر از همکاری این کمپانی با کمپانی های محبوب ساخت محصولات صوتی نظیر Teenage Engineering و Sonos منتشر شد.

این اسپیکر که The Eneby نام دارد، دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و قسمت پشتی و جلویی از جنس پارچه پلی استر که در رنگ های (بدنه سفید و سیاه با قسمت جلویی در رنگ های مشکی و خاکستری ) عرضه می شود. همچنین به همراه این اسپیکر یک پک باتری با توانایی 10 ساعت کارکرد به فروش می رسد.

اولین اسپیکر بلوتوث ایکیا ENEBY روانه بازار شد !


همچنین بخوانید : ۷ عدد از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل زیر ۲۵۰ دلار


اسپیکر دارای ویژگی خاموشی خودکار (auto-off) است. و در مواقعی که اسپیکر در حال کار نیست،بصورت خودکار خاموش می شود، تا از مصرف باتری جلوگیری شود.شما همچنین می توانید با استفاده از جک 3.5 میلی متری دیوایس های مختلفی را که از بلوتوث پشتیبانی نمی کنند، به اسپیکر  متصل کنید و از طریق اتصال بلوتوث نیز می تواند 8 دستگاه را به آن متصل کنید. هنوز اطلاعت مشخصی از این اسپیکر در وب سایت ایکیا منتشر نشده ولی به نظر می رسد این اسپیکر دارای دو درایور مجزا، توییتر و ووفر است.

اولین اسپیکر بلوتوث ایکیا ENEBY روانه بازار شد !

قابلیت نصب اسپیکر بر روی استند و دیوار نیز وجود دارد. که شما این پکیج های اتصال را باید بصورت جداگانه خریداری کنید. سایز 8 اینچ این اسپیکر با قیمت 49 دلار و مدل بزرگتر با قیمت 89 دلار به فروش می رسد. همچنین پک باتری نیز با قیمت 20 دلار به فروش می رسد. این اسپیکر نیز همانند سایر محصولات ایکیا نیاز به اسمبل دارد. (البته فقط برای اتصال دستگیره و پایه)

اولین اسپیکر بلوتوث ایکیا فعلا از طریق آنلاین قابل خریداری نیست اما شما می توانید آن را از فروشگاه های فیزیکی این کمپانی تهیه کنید.

 

در ادامه بخوانید