امپراتوری اسپاتیفای به سرعت در حال رشد است !

چند روز پیش اسپاتیفای اعلام کرد قرار است در 24 آپریل (4 اردیبهشت) در رویدادی خبری محصولی جدید را معرفی کند. هنوز به طور قطع مشخص نیست که محصول جدید یک سخت افزار باشد، اما به نظر می رسد اولین دیوایس ساخته شده توسط اسپاتیفای ممکن است یک پلیر مستقل یا کنترلر موسیقی بوسیله صدا برای خودروها باشد !

در ماه فوریه، چندین کاربر Spotify در ردیت گزارش دادند که اسپاتیفای پیشنهادی برای دریافت سخت افزاری را به آنها داده که هزینه آن همراه با اشتراک ماهانه، برابر با 12.99 دلار در هر ماهبوده. این قیمت شامل هر دو سرویس موسیقی اسپاتیفای و دستگاه خواهد بود، در صورتی که کاربران با تعهد 12 ماهه به مبلغ 155 دلار توافق داشته باشند.. این دستگاه دارای طراحی دایره ای با دکمه های فیزیکی برای کنترل آهنگ و پخش در حالت شافل است، همچنین یک LED سبز رنگ به دور بدنه برای یادآوری لوگو سبز رنگ اسپاتیفای حضور دارد.


همچنین بخوانید : اسپاتیفای حالا به کاربرانش اجازه ساخت موسیقی بصورت آنلاین را می دهد !


اولین دیوایس ساخته شده توسط اسپاتیفای ممکن است یک پلیر برای ماشین شما باشد !

در خارج از ردیت نیز در Spotify’s support forums به این دستگاه اشاره ای شده بود اما از آنجا که این فروم همیشه جایی برای تست ایده های اسپاتیفای است توجه زیادی را به خود جلب نکرد. اما بد نیست بدانید اسپاتیفای چندی پیش لیست کارمندان مورد نیاز برای ساخت سخت افزاری را منتشر کرده بود همچنین در اخباری که در ماه گذشته از کمپانی منتشر شد، مشخص شد که آنها در حال راه اندازی سیستم کنترل صوتی هستند که به کاربر اجازه جستجو و کنترل نرم افزار اسپاتیفای بوسیله دستورات صوتی را می دهد.

اما تمرکز بر روی سیستم پخش موسیقی خودرو یک حرکت هوشمندانه است ! چندی پیش اسپاتیفای در همکاری با کمپانی خودرو سازی کادیلاک ، اپلیکیشن اختصاصی پخش موسیقی را برای این کمپانی طراحی کرد که بوسیله فرمان های صوتی کنترل می شود. اسپاتیفای همچنین در طرح فعالیت بر روی خودرو با پروژه های Apple’s CarPlay و Android Auto همکاری دارد.

 

در ادامه بخوانید