ساندبار Ambeo 3D سنهایزر با صدایی 360 درجه

سنهایزر یکی از کمپانی های محبوب و قدرتمند در زمینه تولید محصولات صوتی بخصوص هدفون است. اما این کمپانی آلمانی هیچوقت اقدام به تولید ساندبار نکرده! اما امسال این کمپانی رویه خود را تغییر داده و اولین ساندبار خود را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشت. اولین ساندبار سنهایزر یک اسپیکر تمام عیار برای هر نوع محتوای صوتی است. سنهایز در این نمایشگاه همچنین هدفون جذاب  HD 820  با بدنه ای از جنس شیشه گوریلا گلس را معرفی کرد.

این ساندبار که نمونه اولیه این محصول است، هنوز به فرم نهایی نرسیده و طراحی بدنه آن تغییر خواهد کرد. اولین ساندبار سنهایزر متشکل است از 13 اسپیکر و قابلیت پخش در حالت های ، موسیقی، فیلم و صدای طبیعی را دارد.اولین ساندبار سنهایزر با 13 اسپیکر و صدایی سه بعدی !!!
ساندبار سنهایزر قرار است با نام Sennheiser Ambeo 3D Soundbar تحت برند Ambeo کمپانی سنهایزر منتشر شود.  زیرا این اسپیکر برای تولید صدای 360 درجه طراحی شده است و دارای 13 اسپیکر است: 6 ووفر 4 اینچی، 5 توییتر و 2 اسپیکر قدرتمند در بالای بدنه. کمپانی می گوید این ساندبار توانایی تولید صدای 5.1.4 کاناله را داراست و با اضافه شدن 4 اسپیکر دیگر در گوشه های اتاق می تواند صدای مجازی فراگیری را ایجاد کند. 

شبیه سازی صدای سراند چیز جدیدی نیست اما نحوه عملکرد اسپیکر در پخش و شبیه سازی بسیار مهم است. سنهایزر می گوید: این ساندبار قادر به تشخیص اندازه دیوارها و سقف به شما است در نتیجه می تواند صدای خروجی را جوری تنظیم کند تا به بهترین نحو به گوش شما برسد.

هنوز زمان انتشار و قیمت ساندبار Ambeo 3D سنهایزر مشخص نشده است ولی انتظار می رود با قیمت نسبتا بالا در اواخر سال 2018 منتشر شود.

 

در ادامه بخوانید :