آینده مدارس و دانشگاه ها در حال تغییر است!

اپلیکیشن Schoolwork اپل ، که اوایل امسال در ایونت آموزشی معرفی شد، از همین حالا برای کاربران آیپد بصورت رایگان قابل دانلود است. این برنامه که برای آیپد طراحی شده، به معلمان اجازه می دهد تا به راحتی کارهای کلاس درس مانند ایجاد تکالیف و پیگیری پیشرفت هر دانش آموز را بصورت اختصاصی مدیریت کنند.!


همچنین بخوانید

زمانی که اپل این برنامه را برای اولین بار معرفی کرد، آن را همانند نوشتن یک ایمیل توصیف کرد. هنگام ایجاد تکالیف، معلمان می توانند؛ یادداشت های خود، فایل های PDF و لینک های وب را برای دانش آموزان ارسال کنند. آنها همچنین می توانند فعالیت های خود را به دانش آموزان در سایر برنامه های آموزشی که در کلاس درس استفاده می کنند اختصاص دهند؛ برنامه های محبوب مانند Explained Everything، Tynker، GeoGebra و Kahoot! در حال حاضر به طور مستقیم با  اپلیکیشن Schoolwork کار می کنند.

علاوه بر تکالیف تکمیلی، معلمان می توانند از Schoolwork برای نظارت بر پیشرفت دانش آموزان در این برنامه ها و فعالیت ها استفاده کنند، و اجازه می دهد تا تجربیات یادگیری متناسب و متنوع تر فراهم شود. تمام داده های ذخیره شده از دانش آموزان بصورت خصوصی نگهداری می شوند و مدارس حق ایجاد و کنترل حساب های مورد استفاده دانشجویان را دارند.

اپلیکیشن Schoolwork در کنار تعدادی از ابزارهای متمرکز برای آموزش و پرورش تولید شده است که می توانند توسط دانش آموزان و معلمان مورد استفاده قرار گیرند. Classroom، یک برنامه مدیریت دستگاه برای اپل، مجموعه ابزار جدید برای توسعه دهندگان به نام ClassKit و آیپد ۲۰۱۸ مقرون به صرفه اپل با پشتیبانی از قلم که تنها 299 دلار قیمت دارد، همگی بخشی از تلاش های اپل در راستای بهبود تکنولوژی آموزشی هستند.

 

همچنین بخوانید