اقدام جالب دیگر از کمپانی اپل در حمایت از محیط زیست

اپل چهار انیمیشن به مناسبت روز جهانی زمین منتشر کرد که هر یک داستانی جذاب را دنبال می کند.

این چهار انیمیشن جذاب که هریک ایده ها و طرح های سبز اپل را به همراه نریشنی که صدای متخصصان اپل است به شما نمایش می دهد که اپل چگونه در حمایت از محیط زیست تلاش می کند و چه ایده هایی برای این کار دارد.

اپل برای ساخت این انیمیشن های جذاب از James Blagden ویژوال آرتیست کمک گرفته است.

اپل در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد : ما احساس میکنیم که حالا بیش از همیشه برای کمپانی ها و بیزنیس های مطرح دنیا این مسئله باید مهم باشد که برای حمایت از محیط زیست باید فعال باشند.

نوآوری های مربوط به تغییرات آب و هوا یکی از مهمترین فعالیت های اپل است و ما همواره به عنوان یک کمپانی می دانیم که کاربران می خواهند بدانند این کمپانی های که آن ها حمایت می کنند آیا در راستای حمایت از محیط زیست و تاثیراتی که بر روی محیط زیست می گذارند فعال هستند آیا به امنیت و سلامت کاربران خود اهمیت می دهند.

در ادامه این 4 انیمیشن داستانی را تماشا کنید

لیسا جکسون مدیر اصلی طرح محیط زیست اپل به شما نشان می دهد که این شرکت چگونه در کشور چین بوسیله باتری های خورشیدی برق مورد نیاز فروشگاهها و شرکت های خود را به همراه علف برای گاو ها تامین می کند!!!

هیچ کدام از 14 ساختمان پیش تولید اپل در چین تولید ضایعات صنعتی نمی کنند و این از زمانی آغاز شد که مدیر اجرای آیفون John Reynolds به بازدید یکی از این ساختمانی ها در  Guanlan چین رفت.

اپل پارک برای خنک کردن فضای داخل ساختمان از هوای طبیعی کمک میگیرد … Dan Whisenhunt از تیم املاک و مستغلات اپل به شما توضیح می دهد چرا این مسئله مهم است.

کارشناسان سم شناسی اپل Rob Guzzo به شما توضیح می دهد اپل چگونه سالیانه 30 گالن عرق مصنوعی برا تست محصولات خود تولید می کند!!