در پیدا کردن آداپتور کارآمد موفق باشید !

هفته گذشته اچ تی سی u12 پلاس بصورت رسمی معرفی شد، اما در میان مشخصات و ویژگی های این گوشی نکته ای جا افتاده است! به گزارش Android Police اچ تی سی u12 پلاس بدون آداپتور USB-C به هدفون عرضه می شود ! در نتیجه شما برای اتصال هدفون  با جک 3.5 میلی متری شما نیاز به یک آداپتور قابل اعتماد دارید. 

البته HTC به طور کامل کاربران را نا امید نکرده است و یک عدد هدفون با پورت USB-C را درون جعبه دستگاه قرار داده است. البته شما می توانید این آداپتور را از طریق وب سایت HTC با قیمت 12 دلار خریداری کنید (البته در حال حاضر با وضعیت اتمام موجودی مواجه هستید). البته لازم به ذکر است که آداپتوری که سال گذشته همراه با گوشی های U11 و U11 پلاس عرضه شد بسیار افتضاح بود و فقط با گوشی های HTC کار می کرد.

همچنین بخوانید : ال جی G۷ ThinQ مجهز به اسپیکر Boombox با قدرت بیس دو برابر خواهد بود

اگر شما همانند من علاقه به استفاده از هدفون های حرفه ای دارید که تقریبا همه آنها با جک 3.5 میلی متری عرضه می شوند، این تصمیم HTC برای شما به شدت ناراحت کننده است چرا که با توجه به محدودیت عرضه لوازم جانبی توسط اچ تی سی و عدم پیدا کردن آداپتور حرفه ای، با کیفیت و کارآمد کاربران این گوشی مخصوصا طرفداران موسیقی با مشکل مواجه خواهند شد.

تصمیم حذف جک هدفون توسط اچ تی سی گرفته شده و دلیل عدم حضور آداپتور نیز توسط این کمپانی همچنان مشخص نیست. بنابراین به عنوان یک کمپانی بزرگ و مطرح راضی نگه داشتن کاربران اولین شرط است نه اینکه برای یک گوشی 800 یورویی یک آداپتور 12 دلاری در نظر گرفته نشود !!!

نظر شما درباره تصمیم عجیب HTC چیست ؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

همچنین بخوانید