من این بازی را برای نوع خاصی از افراد طراحی کرده ام، تا به آنها صدمه بزنم !

بازی ویدیویی Getting Over it بازی جدید Bennett Foddy خالق بازی های بسیار سخت نظیر QWOP و GIRP است. این بازی ویدیویی قرار است 6 اکتبر به صورت رسمی توسط Humble Bundle منتشر شود.

بازی ویدیویی Getting Over it به بازیکنان کنترل مردی را که درون یک دیگ است و در دستش یک چکش بزرگ قرار دارد، را می دهد و هدف شما عبور از مناطق سخت و ناهموار است. با مرور زمان سختی بازی با توجه به قوانین فیزیک بیشتر می شود.

در تریلر این بازی Bennett Foddy میگوید ” من می توانستم بازی ای طراحی کنم که شما خوشتان بیاید، از آنجایی که موفقیت دلچسب است، اینکار عاقلانه به نظر می رسید اما در عوض من باید اعتراف کنم : این کار خوب نیست! ” 

” این بازی طعم تلخی می دهد، فریبنده است،  رکود برای بلندپروازی ها و شکست را تعیین می کند، فاقد ارفاق و آسان گیری است، نشاط آور و غیر انسانی است، اما همه یکسان نیستند، من این بازی را برای نوع خاصی از افراد طراحی کرده ام، تا به آنها صدمه بزنم !”

[aparat id=”GNM5c”]

بازی Getting Over it از 6 اکتبر از طریق سرویس Humble Monthly در دسترس خواهد بود. Humble Monthly یک سرویس برای ارائه بازی است که ماهانه 12 دلار حق اشتراک آن است.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید