ترند لباس های مردانه و طراحی هایی با الهام از گذشته !

ترند لباس های مردانه در سال 2018 که با تنوع زیاد آن با ترند لباس های زنانه رقابت می کند در روزهای اخیر رونمایی شد.این کلکسیون با الهام از دهه های گذشته ،خبر از ترند لباس های مردانه در سال 2018 می دهد.به دلیل نامشخص بودن هوا در فصل بهار از لحاظ گرمی و سردی هوا به طور مثال بعضی روزها به اندازه تابستان گرم و بعضی روزها به اندازه زمستان سرد است . به همین دلیل این کلکسیون شامل لباس های مناسب فصل بهار است.

در ادامه بخوانید : 4 نکته که هنگام خرید پیراهن های مردانه باید آنها را رعایت کنید

همان طور که اشاره کردیم ترند لباس های مردانه در سال 2018 به دلیل تنوع بالا در مدل ها با ترند لباس های زنانه در رقابت است.ما در این مطلب کلکسیون ترند لباس هاس مردانه در سال 2018 را برای شما جمع آوری کرده ایم .در ترند لباس های مردانه در سال 2018 طراحی های با الهام از دهه 60،70 و 90 میلادی دیده می شوند اما به صورت مدرن تر.

ترند لباس های مردانه در بهار سال 2018

بیشترین ترندی که در کلکسیون جدید لباس های مردانه دیده می شود، سبک هاوایی است.لباس هایی با طرح گل دار. یکی از برند های مطرح که با الهام از گذشته طراحی های جدید خود را بدین صورت انجام داده است برند لویی ویتون است.

ترند لباس های مردانه در سال 2018

ترند لباس های مردانه در سال 2018

ترند لباس های مردانه در سال 2018

زمانیکه صحبت از  لباس های مردانه می شود نمی توان از کت و شلوارهای مردانه چشم پوشی کرد.برای پوشیدن کت و شلوار حتما نباید به یک مهمانی و یا عروسی دعوت شوید.همیشه زمانیکه صحبت از کت و شلوارهای مردانه می شود در ذهن ما رنگ های تیره آن نقش می بندد اما در ترند جدید لباس های مردانه کت و شلوارهایی به رنگ نارنجی ،سبز و رنگ های جسورتر دیده می شود.

در ادامه بخوانید :چگونه کروات را با کت و شلوار خود ست کنیم ؟

ترند لباس های مردانه در سال 2018

شلوارک ها جزو جدایی ناپذیر استایل های مردانه است.بسیاری از برندهای مطرح جهان جایگاه ویژه ای در طراحی های خود برای شلوارک ها قائل شده اند و آن ها را با کت های مردانه و استایل های مختلف ست کرده اند.

ترند لباس های مردانه در سال 2018

ترند لباس های مردانه در سال 2018

ترندهای مردانه نیز در سال 2018 مشابه ترندهای زنانه شیک، راحت و اسپرت است.مهم ترین نکته در ترند لباس های سال 2018 راحت بودن است.علاوه بر آن شما در سال 2018 می توانید از لباس هایی با رنگ و طرح های روشن استفاده کنید.

در ادامه بخوانید :

۲۰ پیشنهاد برای استایل مردان که هیچ وقت قدیمی نمی شوند !!!

۱۱ قانون که پدران خوش تیپ باید بدانند و به آن عمل کنند.

با ۱۷ نکته مهم که تمام مردان شیک پوش باید آن را رعایت کنند آشنا شوید !!!