هایلی بالدوین و استایل خیابانی !

برخی اعتقاد دارند که هایلی بالدوین It Girl (این دختر) جدید در دنیای مد و فشن است.این دختر، زمانی به زنانی گفته می شد که نماد زیبایی و وقار بودند و همچنین دارای شهرت و الگویی مناسب برای دختران جوان.او یکی از با استایل ترین دختران مشهور در استایل خیابانی است.او دختر خانواده مشهور بالدوین است که هم اکنون به مدلینگ می پردازد.ما در این مطلب قصد داریم استایل خیابانی هایلی بالدوین این مدل جوان را برای شما بررسی کنیم.

در ادامه بخوانید »

دختر خانواده های مشهور پس از حرفه مدلینگ این بار با استایل های خیابانی خود مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته اند.یکی از این دختران هایلی بالدوین است.او متولد 1996 است.او با استفاده از گوشواره های گرد ،استفاده از سویشرت های اور سایز و کت های بلند ،سبک خاصی در استایل خیابانی به وجود آورده است.او به نحو فوق العاده ای می تواند لباس های اسپرت را با کفش پاشنه بلند ست کند.او در این استایل به زیبایی توانسته است لباس ورزشی خود را با کفش های پاشنه بلند مشکی رنگ ترکیب کند .

استایل خیابانی هایلی بالدوین

او به زیبایی هر چه تمام می تواند لباس های ساده را با کت های بلند اورسایز ترکیب کند.هایلی به رنگ سیاه و سفید بسیار علاقه دارد و از این رنگ ها به بهترین شکل در استایل خود استفاده می کند.

استایل خیابانی هایلی بالدوین

 

استفاده از بوت های بلند و اکسسوری های خاص باعث شده که استایل او  بسیار زیبا و جذاب باشد.هایلی سبک های مختلف مانند اسپرت ،شیک را با هم تلفیق می کند و استایلی را به وجود می آورد که در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشد.استایل خیابانی هایلی بالدوین همواره مورد الگو دختران جوان در سرتاسر دنیا قرار می گیرد.

استایل خیابانی هایلی بالدوین

او به خوبی می تواند رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کند و هارمونی فوق العاده ای را به وجود آورد.بی دلیل نیست که او یکی از ستارگان استایل خیابانی است.

در ادامه بخوانید :

با ۱۵ زن مشهور که به عنوان نماد زیبایی و وقار در تاریخ شناخته شده اند، آشنا شوید !!!

ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟

۵ ایده جالب برای استفاده از پوشاک جین به سبک و استایل خیابانی