ویکتوریا بکهام

ویکتوریا کارولین بکهام خواننده، ترانه سرا، بازیگر، مدل و طراح مد در سال 1974 به دنیا آمد.او همسر فوتبالیست معروف دیوید بکهام است.بدون شک می توان گفت او یکی از اسطوره های دنیای مد است.استایل های او همواره طرفداران زیادی دارد تا آن جایی که باعث شد او به یک طراح لباس تبدیل شود.استایل ویکتوریا بکهام همواره ساده اما شیک و فوق العاده است.او به رنگ مشکی بسیار علاقه دارد و به خوبی از این رنگ در استایل خود استفاده می کند، البته علاقه او به این رنگ دلیل نمی شود که او از رنگ های دیگر در استایل خود استفاده نکند.

همچنین بخوانید :

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام همواره طرفدار سادگی است و اعتقاد دارد مهم ترین نکته برای خوش استایل بودن داشتن اعتماد به نفس است او در این زمینه می گوید :اگر گران ترین لباس دنیا را بپوشید ولی اعتماد به نفس نداشته باشید این موضوع کاملا از چشمان تان مشخص می شود و دیگران نیز به راحتی به این موضوع پی می برند و شما دیگر شیک نخواهید بود.

همچنین بخوانید :با انواع استایل و سبک های زنانه آشنا شوید !

او همواره آرایش و مدل موهای ساده ای دارد و اعتقاد دارد که آرایش تان باید مانند امضای شما باشد و دیگران شما را با آن آرایش بشناسند و به جای اینکه آرایش های مختلف در روز را امتحان کنید، سعی کنید بهترین مدل آرایشی را که مناسب چهره شما است را انتخاب کنید و وقت خود را هدر ندهید!

ویکتوریا بکهام در آرایش خود بیش ترین تمرکز را بر روی چشم دارد و همیشه آرایش دودی برای چشمان را انتخاب می کند و از رژ لب های بی رنگ استفاده می کند.

 

ویکتوریا بکهام

او اعتقاد دارد برای شیک بودن باید همیشه تعادل را رعایت کرد، به خصوص در میزان دکلته بودن لباس ها. به عنوان مثال اگر قد پیراهن شما کوتاه است باید قسمت بالا تنه شما کاملا پوشیده باشد، یا اگر لباس در ناحیه بالاتنه دارای دکلته است باید پاهای شما به هیچ عنوان دیده نشود.یکی دیگر از لباس های مورد علاقه ویکتوریا لباس های یقه اسکی است که آن ها را به طور فوق العاده ای با کفش های پاشنه بلند ست می کند، بی دلیل نیست که او اسطوره مد است.

همچنین بخوانید : آشنایی با دنیای مد ؛ دوناتلا ورساچه الهه مد در قرن بیستم !

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا به شلوار های دم پا گشاد نیز بسیار علاقه دارد و مانند تمام استایل های خود از آن ها به نحو احسن استفاده می کند.

ویکتوریا بکهاماو اعتقاد دارد عینک آفتابی بهترین و شیک ترین اکسسوری برای یک زن است که با آن می تواند شیک بودن استایل خود را چند برابر کند .

یکی دیگر از استایل های مشهور وی استفاده از رنگ سفید و مشکی است که به خوبی این دو رنگ را با یکدیگر ترکیب می کند و باعث به وجود آمدن استایلی فوق العاده می شود.

او استاد ترکیب کردن رنگ ها با یکدیگر است و با استفاده از رنگ ها استایل های فوق العاده ای را به وجود می آورد.

قدرت فوق العاده وی در طراحی در فشن شوهای او نیز دیده می شود و شما در طراحی لباس های وی سادگی و شیک بودن را به راحتی لمس خواهید کرد .

فشن شو ویکتوریا بکهام

 

در ادامه بخوانید :