قسمت دوم شما را با پایانی احساسی غافلگیر می کند !

 با بررسی قسمت دوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید.  اولین چیزی که باید بگم اینکه من خیلی از دیدن این قسمت لذت بردم و خوشحالم که حجم زیادی از احساساتی که در فصل های قبل وجود داشت دوباره وارد داستان شد. مخصوصا در بخش انتهایی.خوشبختانه قسمت دوم بر خلاف قسمت اول که همه چیز در آن به سرعت اتفاق افتاد، روند آرام تری را پیش گرفته. در این قسمت سعی شده تا از سرعت اطلاعات داده شده کاسته شود تا داستان با سرعت مناسب تری به جلو پیش برود.

مرتبط » موسیقی متن انیمه توکیو غول را گوش کنید 

البته گریزهایی به بخش های جانبی داستان و گذشته شخصیت ها نیز زده میشود همچنین در قسمت دوم چند شخصیت جدید نیز معرفی می شوند که به نظر می رسد یکی از مهمترین آنها آخرین عضو گروه Quinx، سایکو یونه بایاشی (بازرس رده سوم) باشد. دختر بامزه ای که صبح تا شب داخل اتاقش مشغول به بازی های کامپیوتری است و طنز خاصی در شخصیتش وجود دارد. اما اطلاعاتی از سبک مبارزه و قدرت کاگونه ش ارائه نمی شود.

در ادامه با بررسی اتفاقات قسمت دوم Tokyo Ghoul:re همراه ما باشید.

سایکو یونه بایاشی

قسمت دوم بلافاصله از همان جایی که قسمت اول تمام شد شروع می شود و مبارزه هایسه با Serpent (غولی که به کشتن غول های دیگر شهرت دارد) به نمایش گذاشته می شود بعد از نبردی کوتاه هایسه به سختی از مار شکست می خورد و ناگهان همان چیزی که همه انتظارش را داشتیم اتفاق می افتد… کانکی باز می گردد.

همانطور که انتظارش را داشتیم باید خدمت شما عرض کنم به نظر می رسد بر اثر آسیب های روحی شدیدی که کانکی با آنها مواجه بوده او دچار اختلال تجزیه هویت شده است. این اختلا عبارت است از وجود دو یا چند هویت یا شخصیت متمایز که به تناوب رفتار را کنترل می‌کنند. معمولاً این شخصیت‌ها نام و سن و مجموعه‌ای از خاطرات و رفتارهای ویژه خود را دارند.

در اغلب موارد یک هویت اصلی با نام واقعی شخص وجود دارد که منفعل، وابسته و افسرده‌است. هویتهای جانشین نوعاً دارای ویژگی‌هایی هستند که با هویت اصلی تعارض دارند؛ مثلاً خصمانه، کنترل‌کننده، و خود ویرانگرند. در بعضی موارد این شخصیتها ممکن است حتی در ویژگی‌هایی مثل دست خط، استعدادهای هنری و ورزشی و آشنایی به زبانهای خارجی با هم تفاوت داشته باشند

بررسی قسمت دوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

کانکی با مار مبارزه می کند و او را به شکل وحشیانه ای شکست می دهد(مبارزه آرایی این صحنه نبرد بسیار جالب است همچنین موسیقی گوش نواز Yutaka Yamada زیبایی تصاویر را دو چندان کرده است.)، پس از شکست از کانکی نقاب از روی صورت مار می افتد و به کانکی می گوید: هرجا که بری امیدی برای نجاتت نیست مگه نه کانکی ؟ ناگهان کانکی او را می شناسد، چرا که او کسی نیست جز نیشیکی نیشیو، پیشخدمت کافه آنتیک و دوست قدیمی کانکی، با دیدن او ناگهان کانکی دچار اختلال حافظه و شخصیت می شود و ناگهان کنترلش را از دست می دهد و دچار تشنج می شود که به لطف ماموران CCG به حالت عادی برگردانده می شود.(زمانی که این سکانس رو دیدم همش با خودم می گفتم اگه کانکی با دیدن نیشیو اینجوری میریزه به هم، توکا رو ببینه چه بلایی سرش میاد !!!!)

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی که حتماً باید آنها را تماشا کنید 

بررسی قسمت دوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

موضوع دیگری که در این قسمت به آن اشاره می شود، رابطه احساسی عمیق و به نوعی پدر/پسری مابین هایسه و کیشو آریما (همان بازرسی که او را بعد از درگیری های فصل دوم نجات داد و مراقبت از او را بر عهده گرفت در واقع او را می توان به نوعی خالق شخصیت هایسه دانست!)

به نظر می رسد با بازگشت حافظه کانکی در ادامه این دو در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و تقابل کانکی و آریما در آینده بسیار عجیب خواهد بود.

بررسی قسمت دوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

نکته بعدی، رفتار عجیب اوریو است، او به دنبال این است که کاگونه خود را ارتقاء دهد تا بتواند قدرتی همانند کانکی داشته باشد. او به سراغ دکتر تیم می رود و از او خواهش می کند تا محدودیت استفاده از قدرت کاگونه اش را تغییر دهد در اینجا اطلاعات جالبی توسط دکتر به اشتراک گذاشته می شود که در آینده بسیار مهم خواهند بود. با وجود نمایش فلش بک هایی از گذشته اوریو و تمرکز نسبتا زیاد داستان بر روی شخصیت او فکر می کنم او یکی از شخصیت های مهم داستان خواهد بود.

در ادامه بخوانید » معرفی انیمه Tokyo Revengers : هرآنچه باید قبل از تماشا این انیمه بدانید!

بررسی قسمت دوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

و همه آن احساسات گرفته شده از فصل سوم توکیو غول، ناگهان به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشته می شود. چپتر پایانی قسمت دوم به سادگی توکا و کانکی را جلوی یکدیگر قرار می دهد بدون اینکه دیالوگی رد و بدل شود، فقط با قرار گرفتن این دو در مقابل یکدیگر و موسیقی جذاب، فضایی عمیق و بسیار احساسی را بوجود می آورد.

توکا او را بیاد می آورد اما هایسه نه 

کانکی با دو همکار خود بر روی میز می نشیند و بعد از خوردن قهوه ای که توکا برایش آورده، با اشاره به عطر و بوی آشنای قهوه اشک از چشم چپش سرازیر می شود. و با خود می گوید آیا کسی از او (توکا) زیباتر هست؟ 

در کل باید خدمتان عرض کنم قسمت دوم به مراتب بهتر از قسمت اول است که با توجه به اتفاقاتی که در این قسمت رخ می دهد،  احساس می کنم این فصل می تواند یکی از بهترین فصل های انیمه توکیو غول باشد. گرچه من همچنان با گرافیک این فصل مشکل دارم.

در ادامه بخوانید » قبل از تماشای این انیمه ها، باید مانگای آنها را بخوانید!

لطفا شما هم نظراتتون را در ارتباط با قسمت دوم و حدس و گمان هایی که برای ادامه داستان دارید با ما به اشتراک بگذارید

 

همچنین بخوانید : بررسی قسمت سوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re