شو تسوکیاما همراه کانکی یا دشمن او ؟

با سلام با بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما عزیزان هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. قسمت هشتم همانند قسمت قبلی یک قسمت ساده و بدون اتفاق خاص بود گرچه سعی شده بود تا بیننده رو برای قسمت بعدی و درگیری های CCG با خانواده اشرافی Rosewald، آماده کنه.

تمرکز این قسمت بر روی Shuu Tsukiyama و نمایش سطح عذاب و افسردگی که بعد از ، گم شدن کانکی باهاش مواجه هستش، عطشی که سیر نمیشه !!! گرچه تو این قسمت یه نیم نگاهی هم به شخصیت شیزارو و احساسات اون بعد از کشتن قندق شکن اشاره میشه، چند کاراکتر جدید هم تو این قسمت طبق روال همیشگی معرفی میشن که بر خلاف قسمت های قبل تو این قسمت اطلاعات با سرعت کمتر و معقول تری دارن ارائه میشن، جدا از انیمیشن و گرافیک که هر قسمت داره بدتر میشه مخصوصا اوایل قسمت 8 و نمایش خانه خانواده Rosewald که واقعا اسفناک بود. 

اما جدا از مسئله انیمیشن، موسیقی این فصل به شدت زیبا و قابل اندیشیدن هستش، سیکونس های جذاب پیانو و استفاده از ترکیب های مختلف ملودی به عنوان عنصر اصلی، در تاثیرگذاری بیشتر انیمه فوق العاده هستش.

با من همراه باشید تا در ادامه به بررسی نکات مهم قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re بپردازیم.

کارن جانشین تسوکیاما

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

وفادارای کارن به تسوکیاما و خانواده، بسیار جالبه مخصوصا وقتی خودش اذعان داره از همه چی متنفره !!! نکته جالبی که راجع به کارن هست اینکه از قسمت دوم تا به الان خضور داشته و رفته رفته شخصیتش داره مهمتر میشه !

شیرازو و احساسات غولی!

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

برای اولین با تو فصل سوم روی شخصیت شیرازو فوکوس میشه ، شیرازو کاراکتری هستش که هنوز تقریبا هیچ چیزی از گذشته ش برای ما نمایش داده نشده اما احساس عذاب وجدان شدیدی که بعد از کشتن فندق شکن داره خیلی عجیبه مخصوصا صدای فندق شکن که تکرار می کنه من فقط دوست داشتم زیبا باشم.!!!

تاتارا از اعضای بلند پایه دسته آئوگیری

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

نگرانی آیاتو از وضعیت هینامی و ارائه پیشنهاد برای نجات اون از زندان CCG با واکنش تند تاکیزاوا مواجه میشه، جایی که تاکیزاوا یک بار دیگه جنون و عدم وجود عاطفه رو درون خودش به نمایش می گذاره  و براش همدردی غول با غول بسیار عجیبه!!!

آیاتو بعد از شنیدن حرف های تاکیزاوا عصبی میشه و تصمیم میگیره به تاکیزاوا خمله کنه، اینجاست که تاتارا با یک حرکت سریع به پشت آیاتو میره و اونو با یه دست کنترل می کنه !!! قدرت تاتارا به شدت عجیب به نظر میرسه !!! و همچنین نظر اون نسبت به اعضای آئوگیری، به نظر تاتارو با سگ باید مثل سگ رفتار بشه و اعضای گروه فقط نقش سرباز رو برای اجرای اهداف اون بازی می کنن! البته اینکه تاتارا از کی دستور میگیره و جایگاهش تو آئوگیری چیه هنوز مشخص نیست.!!

برادر همه دوست دارن !

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

اما مهمترین بخش قسمت هشتم از فصل سوم توکیو غول، رودرویی هینامی با هایسه درون زندان هستش، دیالوگ هایی که بین هینامی و هایسه رد و بدل میشن خیلی مهم و تاثیرگذار هستش. مخصوصا وقتی هینامی هایسه رو برادر صدا میزنه ، هایسه لحظه ای صدای کانکی رو میشنوه!!! به نظرم میاد تو دیدارهای بعدی هینامی با هایسه احتمال نجات هینامی توسط هایسه/کانکی شدت می گیره!

Chie Hori کیست و چه ارتباطی با تسوکیاما دارد؟

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

موشی کوچک یا Chie Hori عکاسی که انسان است و از ابتدای این فصل مشغول جمع آوری اطلاعات برای شو است، اما دلیل همکاری او با غول ها مشخص نیست، گرچه به نظر می رسد او از گذشته رابطه بسیار صمیمی با شو داشته است، و به نظر می رسد در ادامه داستان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد!

یوی کوری و ایهی هایرو / Koori Ui و Hairu Ihei

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

معرفی دو مامور رده بالا، که قبلا هم در عملیات جغد حضور داشتن، نشان دهنده درگیری شدید در قسمت های بعدی بین CCG و خانواده Rosewald خواهد بود، هیچ بک گراندی راجع به این دو تا به الان گفته نشده، اما از ظاهر ماجرا مشخص هست که این دو بسیار خطرناک و باهوش هستند!

درخواست عجیب هایسه از اوتا !

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

هایسه در ادامه تحقیقاتش برای آشنایی بیشتر با کانکی، به سراغ اوتا میره و اطلاعاتی راجع به ماسک و کتابی که در قسمت قبل براش ارسال شده بود می گیره، نکته جالب توجه، درخواست هایسه از اوتا برای طراحی ماسک است. آیا طراحی ماسک باعث میشه تا کانکی از ماسک جدید برای پنهان کردن چهرش استفاده کنه ؟

نکته دیگه توضیح اوتا راجع به رنگ چشماش بود و اینکه چشماش رو تتو کرده، من خودم فکر نمی کردم به علت تتو چشماش سیاه هستن!

درگیری ماتسومه و هایرو

بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

با توجه به اطلاعات کمی که راجع به خملات رزوالد مطرح میشه، اینکه چطور اعضای CCG موفق به شناسایی و به تله انداختن ماتسومه و همدستاش میشن کمی عجیب بود! درگیری ماتسومه و هایرو هم بسیار جالب بود چرا که قدرت هایرو به عنوان یک انسان و آسیب رسوندنش به ماتسومه خیلی عجیب بود! در حالی که تو قسمت پنجم دسته Quinx نتونستن جلوی ماتسومه رو بگیرن !!!

اشک شادی!!!بررسی قسمت 8 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

شو همیشه از ابتدای آشنایی با کانکی، به او وفادار بوده و از طرفی هم درگیری احساسی شدید نسبت به کانکی از خودش نشون داده تا جایی که بعد از خبر ناپدید شدن کانکی دچار افسردگی شدید میشه! اما موضوع مهم اینکه کانکی همیشه نسبت به شو بی اعتماد بوده !!!

نکته مورد توجه اینکه، شو بعد از اینکه متوجه میشه کانکی زنده س چکار خواهد کرد؟ و آیا سایر غول های آشنا با کانکی، نظیر آیاتو، اوتا، و توکا از وضعیت شو با خبر هستند یا نه ؟

روی هم رفته قسمت هشتم، قسمت جالبی بود، نکته ای دیگه ای که باید اشاره کنم تیره تر شدن رنگ موی هایسه هستش که به نظرم در آینده به طور کل مشکی خواهد شد و اگر ماسک جدیدی هم طراحی بشه باید منتظر چهره جدید کانکی باشیم. لطفا شما هم نظرات خودتو رو در ارتباط با این قسمت با ما به اشتراک بگذارید .

در ادامه بخوانید » بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re