انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه ! لیستی کامل و جذاب از برترین انیمه های طول تاریخ!

معرفی بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم که حتما باید آنها را تماشا کنید. با بخش چهارم بهترین انیمه های سریالی در خدمتتان هستیم، در سه بخش گذشته به معرفی انیمه های جذابی پرداختیم در ادامه نیز 5 انیمه جذاب و دوست داشتنی را برایتان معرفی خواهیم کرد. شما می توانید بخش های قبلی را در از طریق لینک های زیر ببینید. همچنین تماشای بهترین انیمه‌های و مخصوصا سری بهترین انیمه هایی که حتما باید ببینید مجله وارونه هم توصیه می‌شود.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم بهتره در وجودتون حک کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش! گرچه برخی نیاز به تفکر و زمان بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با شما، دارند.

۲_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه.

۳_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. البته لطفاً دقت فرمایید که برخی آثار، مانند انیمه‌های اکشن یا خشن ممکن است با سلیقه شما جور نباشد.


نکات زیر رو علاوه بر بهترین انیمه‌هایی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! بخش‌ چهارم در تمام مطالب سایت به یاد داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن نکات بالا شما را به تماشای بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم دعوت می‌کنیم.


16 – Rainbow

رنگین‌کمان یک مجموعه مانگا ژاپنی است از جورج آبه (نویسنده) و ماساسومی کاکیزاکی (طراح). از روی این مانگا یک مجموعه انیمه ۲۶ قسمتی هم توسط استودیو مدهاوس ساخته شده‌است که اولین قسمت آن ۶ آوریل ۲۰۱۰ در شبکه نیپون تلویژن آغاز شد و تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۰ ادامه داشت.

رنگین‌کمان در ۵۱امین مراسم جایزهٔ مانگای شوگاکوکان در سال ۲۰۰۵ جایزهٔ بخش کلی را برد

داستان : ژاپن، 1955: ماریو میناکامی به همراه پنج نوجوان دیگر که بر اساس اتهامات جدی جنایی بازداشت شده اند، وارد دارلتادیب شانون می شود. همه به به یک سلول انداخته می شوند، جایی که آنها با یک نوچوان بزرگتر از، Rokurouta Sakuragi، یک بوکسور سابق ملاقات می کنند، و بعد از مدتی او بهترین دوست آنها می شود به طوری که همه او را برادر صدا می زنند !

اما این همه ماجرا نیست بعد از مدتی آنها متوجه می شوند که نگهبان زندان ایشیهارا یک بیمار سادیسمی به همراه دکتر دارالتادیب که از آزار و وحشیگری علیه نوجوانان لذت می برد بر علیه آنها دسیسه کرده اند ولی آنها با حمایت های ساکوراگی و امیدهایی که او می دهد روزنه کوچکی از امید برای خارج شدن از این وضعیت جهنمی در وجودشان شکل می گیرد، ولی آنها نمی دانند بعد از خارج شدن از این محیط چه چیزی در بیرون انتظارشان را می کشد ….

اگر بخواهیم در یک کلمه این انیمه را توصیف کنید، زیبا درست ترین کلمه ای است که می توانیم به کار ببریم!، موسیقی تاثیر گذار Yu Takami ، سکانس های جذاب و تکان دهند به همراه گرافیک جذاب همه باعث شده تا این انیمه یک شاهکار تمام عیار شود.

17 – Ajin: Demi-Human

بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم

آجین: نیمه-انسان یک مجموعه مانگای ژاپنی که توسط گامون ساکورای نوشته و طراحی شده است. این مجموعه توسط انتشارات کودانشا از ۶ ژوئیه ۲۰۱۲ در مجلهٔ گود! افترنون در حال چاپ است. بر اساس این مانگا یک سه گانه فیلم سینمایی انیمه‌ای به نویسندگی هیروشی سکو و کارگردانی هیرویوکی سشیتا توسط استودیو انیمیشن پولیگون پیکچرز تهیه شده است.

همچنین یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۱۳ قسمتی نیز توسط استودیو پولیگون پیکچرز از ژانویه تا آوریل ۲۰۱۶ در شبکه‌های ام‌بی‌اس،تی‌بی‌اس، سی‌بی‌سی و بی‌اس-تی‌بی‌اس پخش شد. فصل دوم مجموعه تلویزیونی انیمه هم  از اکتبر ۲۰۱۶ پخش شد.

داستان : ۱۷ سال پیش، برای اولین بار نامیراها در میدان‌های جنگ آفریقا ظاهر شدند. پس از آن گونه‌ای نادر به شکل موجوداتی ناشناخته و نامیرا در میان انسان‌ها پدیدار شدند که با عنوان «آجین» (نیمه-انسان) شناخته می‌شدند. درست قبل از تعطیلات تابستان، یک پسر دبیرستانی ژاپنی به نام کی ناگای در راه برگشت از مدرسه به خانه، بر اثر یک حادثه رانندگی جان خود را از دست می‌دهد. با این حال، او به طریقی زنده شده و تبدیل به یک آجین می‌شود. او به یک فرد تحت تعقیب مبدل می‌شود و برای سرش جایزه تعیین می‌کنند، زیرا آجین‌ها جزو مجرمین شناخته می‌شوند و بدین ترتیب زندگی این پسر به گونه‌ای آغاز می‌شود که در حال فرار از تمام بشریت است.

آجین یکی از بهترین انیمه های سال 2016 بود و فصل دوم این انیمه جذابتر نیز می شود !

18 – Samurai Champloo

سامورایی چامپلو نام یک مجموعه انیمهٔ ۲۶ قسمتی که توسط استودیو مانگلاب ساخته شده است، و کارگردانی آن را شینیچیرو واتانابه، کارگردان کابوی بیباپ به عهده داشته است. این مجموعه برای اولین‌ بار از تاریخ ۱۹ مه ۲۰۰۴ تا ۱۸ مارس ۲۰۰۵ از شبکهٔ تلویزیونی فوجی تی‌وی پخش شد. سامورایی چامپلو به طراحی ماسارو گاتسوبو به یک سری مانگا هم برگردانده شده‌است.

داستان: در دورهٔ ادو که ارجاعات و نشانه‌های دوران مدرن نیز در آن دیده می‌شود رخ می‌دهد؛ جایی که سه غریبه به نام‌های موگن، جین و فوو گردهم آمده و سفری را برای پیدا کردن سامورایی که «بوی گل آفتاب‌گردان می‌دهد» آغاز می‌کنند.

آهنگسازی این انیمه به عهده Nujabes ،Tsutchie و Fat Jon بوده که تاثیر موسیقی Fat Jon در این انیمه بیشتر است و برک بیت های او بسیار زیبا و تاثیر گذار است.

19 – Drifters

بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم

دریفتر یا نقل مکان کنندگان یک مانگا خیال پردازی و داستان جایگزین است که توسط کاتو هیرانو نوشته و تصویر سازی شده است. که از 30 آپریل 2009 در مجله شانون منتشر شد. از روی این مانگا 12 قسمت انیمه در قالب فصل اول ساخته شد که از 7 اکتبر 2016 تا 23 دسامبر 2016 پخش شد. ساخت فصل دوم این انیمه نیز تایید شده اما زمان پخش آن هنوز مشخص نیست.

داستان :  جنگجویان مختلفی از زمان و مکان های مختلف به طرزی عجیب و توسط شخصی به یک جهان نامشخص فرستاده می شوند تا با کمک جادوگران این سرزمین به مبارزه با تاریکی و نجات این جهان ناشناخته بپردازند…

جدا از داستان عجیب و مرموز این انیمه موسیقی متن این سریال ساخته Hideyuki Kurata و Yōsuke Kuroda بسیار جذاب و تاثیر گذار است استفاده درست و به جا از پیانو و ملودی های اثرگذار این ساز باعث تاثیر دوچندان روند داستانی شده است.

20 – Hellsing Ultimate

بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم

هلسینگ یک سری مانگای ژاپنی نوشته و طراحی شده توسط کوتا هیرانو است که برگرفته شده از رمان دراکولا اثر برام استوکر است. این سری برای اولین بار از سال ۱۹۹۷ در مجله Young King OURs منتشر شده و تا سپتامبر ۲۰۰۸ ادامه داشت. از روی این مانگا چندین انیمه با داستان های مختلف ساخته شده است یک مجموعه انیمه ۱۳ قسمتی نیز توسط استودیوی گونزو ساخته شده‌است که انیمه هلسینگ اولتیمات که بصورت OVA منتشر شد معروف ترین آنهاست. نسخه انیمه داستان متفاوتی را دنبال می‌کند، بویژه در پایان مجموعه، اما دارای شخصیت‌هایی مشابه با نسخه مانگا می‌باشد. مانگا، انیمه و OVA (مستقیما برای پخش خانگی ساخته شده) مجموعه هلسینگ به خاطر استفاده فراوان از خشونت شهرت دارد.

داستان: مجموعه دربارهٔ یک سازمان سری و مخفی به نام هلسینگ است که هدف اصلی آن مبارزه با خون‌آشام‌ها، غول‌ها و موجودات فراطبیعی دیگر است که انگلستان را تهدید می‌کند. شخصیت اصلی داستان، خون‌آشامی قدیمی و قدرتمند به نام آلوکارد است که برای سازمان هلسینگ کار می‌کند و به خاطر قدرتش دشمنان بسیاری دارد از کشیشان روم گرفته تا افسران شکست خورده آلمان نازی…


در ادامه پس از بهترین انیمه های سریالی بخش چهارم بخوانید : بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش پنجم 

امیدوارم که از انیمه‌های موجود در بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش سیزدهم نهایت لذت رو ببرید. چه الآن و چه در آینده‌ای بسیار دور و نزدیک! نظراتتون رو هم در مورد این مطلب و مطالب آینده، حتماً در اختیار ما قرار بدهید. که حسابی به هم‌فکری شما نیازمندیم.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید