اگه شما از علاقه مندان عکاسی با آیفون هستید حتما این پست را بخوانید !

بدون شک دوربین های بکار رفته در آیفون X یکی از بهترین دوربین های موجود در گوشی های هوشمند است. قابلیت پرتره و افکت های قدرتمند باعث شده تا شما بتوانید یک عکس را به یک اثر هنری تبدیل کنید!نرم افزار دوربین آیفون X به خودی خود عکس های فوق العاده ای را برای شما ثبت می کند، اما شما می توانید با بهره گیری از چند اپلیکیشن عکاسی ، عکس های خارق العاده ای ثبت کنید. در این پست ما برای شما بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای آیفون X را معرفی می کنیم امیدواریم با بهره از این اپ ها بتوانید لحظات فوق العاده ای را ثبت کنید.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

Halide

Halide یکی از برنامه های محبوب و پرطرفدار دوربین است که در سال 2017 عرضه شد. این برنامه در واقع دوربین گوشی شما رو تبدیل به یک دوربین DSLR با قابلیت تغییرات در تنظیمات بصورت دستی را به شما میدهد.

از ویژگی های مهم و جذاب این اپ می توان به پیک فوکوس، فوکوس دستی قدرتمند، کنترل دستی المان هایی نظیر ISO، اکسپوز، بالانس سفیدی، هیستوگرام زنده برای گرفتن عکس هایی با اکسپوز کامل، بررسی سریع عکس های گرفته شده،  حالت هوشمند اتوماتیک و حالت دستی به همراه رابط کاربری با جسچر های زیبا و کارکرد ساده اشاره کرد.

 Halide با قیمت 4.99 یک اپ با ارزش برای علاقه مندان به عکاسی با موبایل است که 100 درصد ارزش خرید بالایی دارد.

Halide را از AppStore دانلود کنید.


Camera+

اگر عکس های گرفته شده با اپلیکیشن دوربین استاندارد آیفون را یک دوربین دیجیتال در نظر بگیریم اپلیکیشن Camera+ همانند یک لنز با کیفیت SLR است. اگر از علاقه مندان به ,عکاسی با موبایل و بخصوص آیفون سوال کنید که بهترین اپ برای عکاسی چیست به احتمال زیاد نام Camera+ را خواهید شنید. این اپ 3 دلاری باعث افزایش قدرت و کیفیت عکس های شما در آیفون X می شود.

این اپ به شما اجازه می دهد کنترل کامل بر پارامترهایی نظیر اکسپوز و فوکوس، دسترسی به ویژگی های مانند تثبیت کننده ها و تایمر برای حالت های مختلف عکسبرداری، تا 6 برابر زوم دیجیتال با پردازش پیشرفته برای ارائه با کیفیت DSLR ، گزینه فلش برای دوربین جلو ، و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر.

Camera+ همچنین دارای یک ویژگی به نام وضوح (clarity) است که عکس های شما را تجزیه و تحلیل می کند و تعدادی از تنظیمات هوشمند را بر روی آنها انجام می دهد. جدا از ویژگی های معرفی شده این اپ قابلیت تدوین و ویرایش عکس را نیز به شما میدهد ویژگی های نظیر : افکت، کروپ، کپشن ، اشتراک گذاری و ….

Camera+ را می توانید با قیمت 2.99 دلار از AppStore دانلود کنید.


Hydra

هیدرا یک برنامه دوربین پیشرفته  است که به شما امکان کنترل کامل اکسپوز و نور را می دهد. بسته به اینکه آیا شرایط نورپردازی شما کمتر از مطلوب است یا خیر، و این اپ را می توان برنامه مناسب برای کار با دوربین آیفون X به حساب آورد.

این برنامه 5 حالت عکس برداری خاص و پیش فرض را فراهم می کند

  • HDR
  • Video-HDR
  • Lo-light
  • Zoom
  • Hi-res

این به این معنی است که بدون توجه به شرایطی که در حال عکس برداری هستید، هیدرا دارای امکانات عکسبرداری مناسبی برای شماست!

این اپ همچنین دارای یک آلبوم برای بررسی سریع عکس های گرفته شده است که با گالری عکس آیفون مرتبط است.

Hydra را می توانید با قیمت 4.99 دلار از AppStore دانلود کنید.


ProCam 5

ProCam برای آیفون یکی از بهترین برنامه های کاربردی،  با تطبیق پذیری بالا است، که تا به امروز برای آیفون منتشر شده است. این اپلیکیشن آیفون X شما را تبدیل به یک دوربین DSLR قدرتمند می کند.

ProCam 5 طیف وسیعی از حالت های مختلف عکسبرداری را در اختیار شما قرار می دهد:

  • Photo
  • Night Mode
  • Burst Mode
  • Slow Shutter
  • Portrait Mode
  • 3D Photos
  • Video
  • Time Lapse

همچنین این اپ ویژگی های قدرتمند دیگری نظیر : تایمر خودکار ، لرزش گیر، شاتر صفحه نمایش، عکاسی با فاصله ، پشتیبانی از فرمت TIFF و قابلیت تنظیم نسبت تصویر را در اختیار شما قرار می دهد.

در آپدیت جدید ProCam پشتیبانی از آیفون X نیز به این برنامه اضافه شده است.

ProCam را می توانید با قیمت 4.99 دلار از AppStore دانلود کنید.


VSCO

اگه شما از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه شدید به اشتراک گذاری عکس های خود در اینستاگرام را دارید ، VSCO بهترین گزینه برای شماست چرا که با وجود فیلترهای مختلف , کارآمد این اپ می تواند عکس های گرفته شده توسط آیفون X را تبدیل به یک شاهکار تمام عیار برای اینستاگرام کند و بازخورد های بسیار مثبتی را برای شما در این شبکه مجازی به ارمغان بیاورد.

قیمت این اپ رایگان است اما برای بهره مندی از فیلترها و قابلیت های ویژه مختلف باید نسخه VSCO X را تهیه کنید.

این اپ همچنین به عنوان یک شبکه اجتماعی مجازی نیز فعالیت می کند این بدین معنا است که شما بعد از گرفتن عکس می توانید آن را در اکانت شخصی خود در اینبرنامه به اشتراک بگذارید.

VSCO را بصورت رایگان از AppStore دانلود کنید.

شما از چه اپلیکیشن های برای عکسبرداری در آیفون X یا آیفون استفده می کنید؟

لطفا اپ های مورد علاقه خودتان را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

 

ممکن است به خواند این مطالب نیز علاقه مند باشید