دومین حضور تام یورک در عرصه موسیقی متن فیلم !!!

تام یورک ، برای آهنگسازی نسخه باسازی شده فیلم کلاسیک Suspiria اثر Dario Argento انتخاب شده است . این نسخه بازسازی شده قرار است به کارگردانی  Luca Guadagnino ساخته شود و ستارگانی نظیر : تیلدا سوئینتن، داکوتای جانسون و کلو گریس مورتز در این فیلم حضور خواهند داشت.

این دومین حضور تام یورک در عرصه ساخت موسیقی متن فیلم است او در سال 2015 با همکاری آهنگساز گروه مسیو اتک Robert Del Naja آهنگسازی مستند UK Gold را بر عهده داشتند.

Luca Guadagnino کارگردان راجع به انتخاب تام یورک می گوید : ” هنر تام فراتر از هنر معاصر است، بهره بردن از موسیقی و صدای او در این فیلم همانند یک رویایی است که تبدیل به واقعیت شده ” در ادامه وی می افزاید ” عمق آثار و دید هنری منحصر به فرد او می تواند موسیقی تکان دهنده ای برای نسخه ما از Suspiria تولید کند که بتواند بصورت عمیقی با بینندگان ارتباط برقرار کند، هدف ما تولید یک هیجان انگیز با تجربه متفاوت است و برای این جاه طلبی بهترین گزینه همکاری با تام است.”

البته لازم به ذکر است تام یورک برای ساخت موسیقی این فیلم راه دشواری را در پیش  دارد چرا که موسیقی نسخه اصلی این فیلم یک شاهکار تمام عیار اثر Claudio Simoneti است.

 

 در ادامه بخوانید