ترند دامن های جین در سال 2018

در سال 2018 دامن های جین بسیار ترند هستند و می توان گفت سال آنهاست! اما چگونه می توان با دامن های جین استایلی شیک و متفاوت داشت؟ در این مطلب با ترند دامن های جین و پیشنهادهای استایلی با آنها آشنا می شویم. وقتی صحبت از دامن های جین می شود اولین چیزی که به ذهن می آید دامن جین های ساده و کوتاه هستند.اما برای ترند بودن باید کمی خلاقیت به خرج داد.همان طور که اشاره کردیم دامن های جین در سال 2018 بسیار ترند هستند.

ترند دامن های جین و پیشنهادهای استایلی با آنها

می توانیم بگوییم که دامن های جین بسیار پر طرفدار هستند.اگر چه دامن های جین هر سال توسط برندهای دنیا به بازار ارائه می شوند اما تقریبا به همان صورت کلاسیک خود هستند و تغییرات زیادی در مدل آن ها دیده نمی شود.اما در سال 2018 دامن های جین پس از سال ها انتظار با طراحی ها و خلاقیت های جدید وارد دنیای مد شده اند و می توان گفت فصل جدیدی از دامن های جین آغاز شده است.

در ادامه بخوانید : 4استایل پیشنهادی مختلف با استفاده از یک شلوار جین !

ترند دامن های جین و استایل پیشنهادی با آنها

برند مطرح ایو سن لورن امسال با طراحی دامن های جین به سبک بوهم، انقلاب جدیدی در دامن های جین به وجود آورد.علاوه بر آن، این برند مفهوم خود ساخت (طراحی ها و خلاقیت توسط مشتری ها ) را بسیار مورد توجه قرار داد و با توجه به آن به طراحی های دامن های جین در سال جدید پرداخت.همچنین برند دیور نیز طراحی های جالبی در دامن های جین این برند انجام داده است.به همین دلیل می توان گفت اگر شما از مدل دامن های جین کلاسیک خسته شده اید، پس امسال پیشنهاد می کنیم مدل های جدید و ترند را امتحان کنید.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم برای ترند بودن به کمی خلاقیت احتیاج دارید. به عنوان مثال شما همیشه دامن های جین کلاسیک  را در تابستان با کفش های صندل یا کتانی و در زمستان با بوت ها می پوشید. امسال می توانید با استفاده از خلاقیت استایل های جدیدی را امتحان کنید.اما این را بدانید که مرز باریکی بین شیک و ترند نبودن وجود دارد. به همین دلیل ما در این مطلب چند استایل پیشنهادی برای شما جمع آوری کرده ایم :

ترند دامن های جین و پیشنهادهای استایلی با آنها

1-پیشنهاد اول

در این استایل شما می توانید از کت های اور سایز همراه با کفش تخت و دامن جین کوتاه استفاده کنید.کت های اور سایز در سال 2018 بسیار ترند هستند و شما این مدل کت ها را در فروشگاهها بسیار مشاهده خواهید کرد.بدین منظور کت های اور سایز خود را با یک دامن کوتاه جین که در ناحیه پایین دامن دوخت ندارند ست کنید و استایلی متفاوت ایجاد کنید.همچنین می توانید از کمربند نیز بر روی کت خود استفاده کنید.


در ادامه بخوانید :با کلکسیون جین پاییز و زمستان ۲۰۱۷/۲۰۱۸ برند مطرح Calvin Klein آشنا شوید !!


2-پیشنهاد دوم

استفاده از یک بلوز ظریف همراه با دامن جین های میدی و کفش های پاشنه بلند است.اگر قد بلند نیستید به قد دامن خود توجه کنید و حتما کفش پاشنه بلند بپوشید تا بلند تر دیده شوید.

ترند دامن های جین و پیشنهادهای استایلی با آنها

3-پیشنهاد سوم

 می توانید دامن های جین را با کت های جین و یک تی شرت ساده و یک کفش ورزشی استفاده کنید.علاوه بر آن می توانید از بوت هایی به سبک کابوی که بسیار ترند می باشند نیز استفاده کنید تا استایلی متفاوت داشته باشید.

در ادامه بخوانید :

چگونه بدون پرداخت هزینه شلوار جین های مطابق مد و ترند سال داشته باشیم ؟؟

۵ ایده جالب برای استفاده از پوشاک جین به سبک و استایل خیابانی

چگونه ترند و خوش استایل دیده شویم ؟