بازی آرکید برای توانایی شنیداری گوش های شما !

SoundGym وب سایتی که در زمینه توانایی شنیداری فعالیت می کند و بازی ها و تمرین های متفاوتی برای افزایش قدرت شنیداری طراحی کرده است به تازگی جدیدترین چلنج خود تست تشخیص پنینگ بوسیله گوش را بصورت بازی معرفی کرده است در این چلنج که بصورت بازی طراحی شده است شما باید بتوانید موقعیت صدا در (چپ یا راست) بودن آن را در یک محیط استریو حدس بزنید.

اسم این بازی جدید The Panning Challenge نام دارد و شبیه بازی آرکید مهاجمان فضایی است. شما باید به صدای موجودات فضایی موجود در بازی گوش کنید و قبل از برخورد آنها با شما باید تشخیص دهید این صدا از کدام سمت می آید و سپس به آنها شلیک کنید.

این بازی بسیار بازی جالب و اعتیاد آوری است حتی برای کسانی که موزیسین یا مهندس صدا نیستند و خصوصیت جالب بازی رایگان بودن آن است، همچنین کمپانی SoundGym برای جذابیت بیشتر جایزه ای برای کسانی که بالاترین امتیاز را در تشخیص پنینگ داشته باشند قرار داده و آن یک جفت اسپیکر مانتیتورینگ ADAM A5X است که بسیار جایزه ارزشمندی است ولی مدت زمان شرکت در این چلنج تا 28 سپتامبر یعنی 16 روز دیگر است و بعد از آن این بازی بدون جایزه در دسترس قرار خواهد داشت.

کمپانی ساند جیم مدتی است که در زمینه تقوت قابلیت شنیداری موزیسین ها و مهندسین صدا فعالیت می کند و بازی ها و تمرینات مختلفی را برای این منظور طراحی کرده است که بعضی از آنها رایگان است اما برای دسترسی کامل به تمامی تمرین ها و بازی های طراحی شده شما باید ماهیانه 15 دلار برای حق عضویت پرداخت کنید.

شما می توانید The Panning Challenge را از اینجا بازی کنید.

در ادامه بخوانید : Distorted Reality بازی شنیداری جدید SoundGym ، تست توانایی تشخیص دیستورشن بوسیله گوش های خود!