موزیک ویدیو جدیدترین آهنگ جان هاپکینز Emerald Rush انیمیشنی زیبا و تامل برانگیز است!

اگر با جان هاپکینز آشنا نیستین باید بهتون بگم جان هاپکینز یکی از فعالترین و مشهور ترین آهنگسازان سبک الکترونیک حال حاضر هستش که توانایی فوق العاده ای در موسیقی کلاسیک و نواختن پیانو داره. هاپکینز با هنرمندان مشهوری نظیر بریان انو، کلد پلی و دیوید هولمز همکاری داشته. همچنین اون در سال 2010 آهنگسازی فیلم Monsters رو بر عهده داشته و در حوزه موسیقی متن فیلم هم فعالیت داره.


همچنین تماشا کنید»

موزیک ویدیو Almost Mine از Perfect Son را تماشا کنید

موزیک ویدیو Visual Music از آمون توبین ؛ فیلم کوتاه عجیب و مفهومی ! 

موزیک ویدیو Leifur James – Wurlitzer ؛ ویژوالی به شدت جذاب برای آهنگی فوق العاده !


حدود دو هفته پیش جدیدترین EP جان هاپکینز از طریق رکورد لیبل دامینو که متعلق به فورتت هست منتشر شد. این آلبوم کوتاه شامل فقط دو ترک هست که درواقع دو نسخه از ترک Emerald Rush هستش. در این EP هاپکینز همون استایل سال های اخیرش رو ادامه داده یعنی موسیقی دنس/ الکترونیک گرووی با بیس قوی وافکت های مختلف، همراه با نویز و هارمونی جذاب. استایلی که شاید باعث معروف شدنش هم شد و این ترک به شدت شبیه ترک های Open Eye Signal و Collider از آلبوم 2013 Immunity هستش.اما با این وجود آهنگ Emerald Rush یک ترک فوق العاده زیبا هستش که شما می تونید این آلبوم رو از طریق اسپاتیفای گوش کنید و یا در پایین موزیک ویدیو جذاب این آهنگ رو تماشا کنید..

حالا هاپکینز برای این ترک یک موزیک ویدیوی انیمیشی زیبا رو در نظر گرفته که کارگردانی این ویدیو به عهده تیم دو نفره Robert Hunter & Elliot Dear از کمپانی Blink Industries بوده. سرتون رو بیش از این درد نمیارم و شما رو به تماشای موزیک ویدیو جدیدترین آهنگ جان هاپکینز Emerald Rush دعوت می کنم.