همانطور که قبلا اعلام شده بود داستان وارد دنیای سامورایی ها می شود !!!

دیروز شبکه HBO جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد. که این تریلر اطلاعات بیشتری را راجع به دنیای پر هرج و مرج Westworld فاش می کند. همچنین همانطور که قبلا اعلام شده بود، فصل دوم سریال وست وورلد قرار است 22 آپریل (2 اردیبهشت) از شبکه HBO پخش شود.


همچنین بخوانید : فصل دوم سریال وست ورلد و اطلاعات تکمیلی درباره این سریال جذاب


بگذارید در ابتدا مروری به فصل اول داشته باشیم. همانطور که مشاهده کردین در فصل اول میو موفق به هک سیستم و خروج ار دنیای وست ورلد برای پیدا کردن دخترش شد. ما متوجه شدیم مرد سیاه پوش و ویلیام یکی هستند، فقط در مراحل مختلف یک حلقه زمانی به دام افتاده اند.فورد برای برنارد فاش کرد که او عمدا برنامه دلوریس را با شخصیت وایت نوشته است. به امید روزی که او موفق شود پارک را از بین ببرد.بد نیست بدانید که فورد او را در این مسیر قرار داده است، دلوریس بعد از کسب آگاهی واقعی خود، فورد را می کشد و قتل عام را آغاز می کند.

در ادامه با ما همراه باشید با بررسی جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld

دلوریس همچنان به دنبال انتقام است

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

تمرکز اصلی داستان همچنان بر روی دلوریس است و در سکانس های مختلفی او را می بینیم. در مکالمه ای که او با برنارد دارد، میگوید: آیا یک ربات ارزش زندگی کردن به عنوان ربات را ندارد؟ یا باید وانمود کند که یک انسان واقعی است؟ در ادامه تریلر او مجددا به برنارد می گوید “زیبایی در آنچه ما هستیم وجود دارد” و به نظر می رسد دلوریس برای رسیدن به جواب هایش دست به کشتار و به دست گرفتن کنترل پارک می زند. به نظر می رسد در فصل دوم شخصیت دلوریس بسیار کلیدی تر خواهد شد.

میو بی خیال دخترش نمی شود !

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

بعد از شورش عظیم او در فصل قبل حالا با توجه به تریلر جدید به نظر می رسد که او بیخیال دخترش نخواهد شد و برای پیدا کردن او دست به هر کاری می زند.حتی سفر در دنیا های مختلف !!!

دنیای شوگان ها

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

همانطور که در فصل قبل مشاهده کردید، نماهایی از میزبان هایی که بصورت سامورایی ها لباس پوشیده اند به نمایش گذاشته شد. و حالا در تریلر جدید تصاویری از دنیای شوگان ها به نمایش گذاشته می شود(که در فیلم وست ورلد 1973 این دنیا با نام دنیای سامورایی ها حضور داشت). شما میو را در کیمونو (لباس ژاپنی) می بینید و به نظر می رسد او در ماموریت خود برای پیدا کردن دخترش به دنیا های خارج از دنیای وست ورلد سفر می کند.

دنیای آینده

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

این فقط حدس و گمان است، اما با توجه به اینکه چند مکان مختلف در تریلر به ما نشان داده می شود، بعید نیست ما شاهد دنیا هایی بیش از وست ورلد ، شوگان ورلد و دنیای واقعی باشیم. دنیای آینده نیز می تواند یکی دیگر از دنیاهای عجیب  این سریال باشد. بعد نیست بدانید که فیلم دنیای آینده محصول سالFuture World 1976 دنباله ی اصلی Westworld بود. این موضوع نیز حضور دنیای آینده را قوت می بخشد.

برنارد، برنارد، برنارد

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

با توجه به سکانسی که در انتهای تریلر نشان داده می شود، تعداد بسیار زیادی از بدن میزبان برنارد درون اتاقی وجود دارد. که این مسئله حدس و گمان های بسیاری را بوجود می آورد همچنین از آنجایی که برنارد در فصل قبل متوجه شده که او یک ربات است در نتیجه باید به زودی تصمیم به گیرد می خواهد طرف گردانندگان پارک باشد یا به همراه دلوریس به جستجوی واقعیت بپردازد!

تغییر ناگهانی خط زمانی

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

در فصل اول ما شاهد سفر های زمانی مختلفی بودیم و داستان در زمان به عقب و جلو حرکت می کرد. اما این تغییرات به نحوی بود که شما آن را درک می کردید. امادر فصل دوم سریال westworld، با افزوده شدن دنیای های جدید به مراحل زمانی مختلف،داستان بسیار پیچیده تر خواهد شد. و شما با موضوع های مختلف مانند زمان گذشته، حال، واقعیت، دنیای آینده روبرو خواهید شد.

حضور گونه جدیدی از ربات ها (موجودات)

جدیدترین تریلر فصل دوم سریال Westworld اطلاعات زیادی را فاش می کند !

در این تریلر موجودی به نمایش گذاشته می شود که بدنی شبیه به انسان دارد اما بافت بدن او بسیار متفاوت است و همچنین این موجود بدون چهره و صورت است! اینکه این موجود یک جهش ژنتیکی است یا نسل جدید میزبان ها و یا حتی موجودی فرازمینی هنوز مشخص نیست و باید تا زمان انتشار این سریال منتظر بمانیم.

 

شما می توانید جدیدترین تریلر فصل دوم سریال را در سرویس یوتوب تماشا کنید

 

در ادامه بخوانید