مدیرعامل خانه موسیقی از برگزار شدن یک جلسه ویژه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بررسی موانع و مشکلات پیش‌روی اصناف هنری خبر داد.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران  با اشاره به جلسه اخیر خود با سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیح داد: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته قبلی جلسه ای بین مدیران اصناف هنری حوزه های موسیقی، سینما و تئاتر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که می توان گفت یکی از جلسات ثمربخشی بود که میان نمایندگان اصناف و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ادامه بخوانید »  «کیان پورتراب» با آثار الکترونیک تجربی در جشنواره فجر 

وی با اشاره به موارد مطرح شده در این نشست بیان کرد: از موارد مهمی که در این جلسه مطرح شد موضوع بیمه هنرمندان و معافیت مالیاتی بود که اصحاب فرهنگ و هنر به خوبی به این موضوع واقف هستند و خوشبختانه در جلسه ای که با آقای وزیر داشتیم ایشان قول پیگیری های لازم را دادند که فکر می کنم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید. البته در این جلسه موضوع مهم دیگری هم مطرح شد که اگر حل شود در ایام گرامی و عزیز دهه فجر اعلام عمومی خواهد شد.

مدیرعامل خانه موسیقی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: به هر ترتیب نمایندگان تمامی صنوف هنری در تلاش هستند که در جلسات این چنین تمام تلاش خود را انجام دهند تا بهترین نتیجه حاصل شود و امیدوارم با جلسه ای که پیرامون این موضوعات برگزار شد بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

منبع : mehrnews