زمان پخش فصل سوم توکیو غول Tokyo Ghoul:re مشخص شد : سوم آپریل 2018 (14 فروردین 97)

دومین تریلر از فصل سوم توکیو غول Tokyo Ghoul:re اطلاعات بیشتری را نسبت به تریلر قبلی که حدود 3 ماه پیش در در فستیوال Jump Festa منتشر شد، در اختیار ما قرار می دهد همان طور که قبلا خدمتتان عرض کردم. فصل سوم به اتفاقات دو سال بعد از فصل دوم می پردازه جایی که گروه CCG موفق به تولید سلاحی اکسپریمنتال و بیولوژیکی شده است. آنها می توانندقرار دادن مقداری از Kagune (احتمالا خون یا DNA) غول را در داخل بدن افراد عادی قرار دهند که این هک بیولوژیکی به نیروهای CCG توانایی و قدرت های یک غول را میدهد. اما هنوز مشخص نیست که آنها تبدیل به قهرمان می شوند یا هیولا…

دومین تریلر از فصل سوم توکیو غول Tokyo Ghoul:re
Quinx Squad / گروه CCG

ما در مجله وارونه در بخش بهترین انیمه های که باید حتما آنها را تماشا کنید به معرفی کامل انیمه توکیو غول پرداختیم و اگر شما تا به امروز اطلاعی از این انیمه جذاب نداشتید می توانید از طریق لینک بالا با داستان این انیمه آشنا شوید.


همچنین بخوانید :  بهترین انیمه های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه


در دومین تریلر از فصل سوم شخصیت های جدیدی نیز به نمایش در می آیند، همچنین به نظر می رسد داستان نگاهی به گذشته کانکی (اتفاقات فصل دوم) و نحوه از دست دادن حافظه و تبدیل شدن به Haise Sasaki خواهد انداخت. همچنین برای این تریلر آهنگ asphyxia از گروه ژاپنی Cö shu Nie انتخاب شده است.