او به تازگی خبر از انتشار یک تک آهنگ با نام The Gate را منتشر کرده

بنا به گزارشات زمان انتشار آلبوم جدید بیورک در ماه نوامبر 2017 خواهد بود.

این هنرمند ایسلندی به تازگی خبر از انتشار تک آهنگ جدید خود با نام The Gate داد که قرار است این تک آهنگ از 18 سپتامبر یعنی 9 روز دیگر بصورت دیجیتالی و 22 سپتامبر بر روی وینیل منتشر شود.

به گزارش نیویورک تایمز آلبوم جدید بیورک در نوامبر امسال و  به دنبال آخرین آلبوم او Vulnicura که در سال 2015 منتشر خواهد شد. بیورک در مصاحبه اخیر خود در ارتباط با آلبوم جدیدش گفت: “این آلبوم یک آلبوم هیت و آتش افروز خواهد بود !” او  می گوید ” این آلبوم به معنای عاشق بودن و جستجوی دنیایی بی نقص خواهد بود ، گذراندن زمانی با کسی که از همه چیزش لذت می برد همانند آتوپیا یا دنیای بی نقص است، درست همانند زمانی که رویا ها تبدیل به واقعیت می شود.”

Andrew Thomas Huang هنرمند و فیلمسازی که در ساخت موزیک ویدیو هایی نظیر Blake Lakeو Mutual Core با بیورک همکاری داشته در مصاحبه اخیرش با The Fader اعلام کرد او در حال ساخت موزیک ویدیو برای آلبوم جدید بیورک است.

وی افزود : ” صحبت از اینکه موسیقی این آلبوم چگونه است کمی زود است ولی من آن را آینده ای رو به جلو توصیف می کنم و من خوشحالم چرا که می توانم از جلوه های ویژه بیشتری در ساخت ویدیو های جدید بهره ببرم.”

در ادامه تماشا کنید : موزیک ویدیو جدید Björk بصورت واقعیت مجازی VR