زنانی با کارهای مردانه !!!

“این کار یک مرد است”؟ ما از شنیدن این جمله خسته هستیم و خوشبختانه عکاس کالیفرنیایی به نام Chris Crisman زنانی با کارهای مردانه را به تصویر کشیده !

آخرین نمونه کارهای اودر مورد “کار زنان ” است .زنانی که با افتخار و غرور کارهای به اصطلاح مردانه انجام می دهند و او در تلاش برای شکستن کلیشه های جنسیتی است .داستان کار زنان در اوایل سال 2016 آغاز شد زمانیکه کریس از یکی از دوستان خود شنید که همسر او قصاب شده است و اولین بار بود که می شنید که یک زن قصاب شده است !


همچنین بخوانید »

12 ویژگی که زنان موفق دارند و شما ندارید ! 

بهترین فیلم های ساخته شده براساس زندگی زنان موفق و مشهور

8 مارس روز جهانی زن و دلیل نامگذاری آن در این تاریخ


بعد از ملاقات و عکاسی با این زن ،قصد در پیدا کردن زنانی بود که کارهای مردانه انجام می دهند و به مرد سالاری اعتقادی ندارند.از کشاورزان، به آتش نشان ها، به ماهیگیران خرچنگ، او قادر به پیدا و عکاسی ده ها تن از زنان الهام بخش در سراسر کشور بود که کارهای سخت و به اصطلاح مردانه انجام می دهند.سرانجام این پروژه در اکتبر سال 2016 به پایان رسید.

اگرچه پروژه کار زنان به پایان رسیده است ولی کریس اصرار به ادامه دادن پروژه و اضافه شدن زنان دیگر به این پروژه را دارد.او در مصاحبه با APE گفت: پروژه کار زنان جزو معدود پروژه هایی است که هدف دارد و تاریخ انقضا ندارد.

عکاس در دره پن پدر دو فرزند جوان، از جمله یک دختر که او را به داشتن رویا های بدون حد و مرز تشویق می کند حتی اگر دیگران آن را به عنوان  یک رویای غیر متعارف بدانند.

1-Mindy Gabriel ،آتش نشان

2-Sadie Samuels ،ماهیگیر

3-Leeann Johnson ،راننده کامیون در معدن طلا

4-Alison Goldblum ، مشاور املاک

5-Heather Marold Thomason ،قصاب

6-Beth Beverly،تاکسی در می

7-آهنگری

8- Christina Burris

9-Judy Bowman،اپراتور طلا در معدن

 10-Mira Nakashima ،طراح و نجار

در ادامه بخوانید : دختر بچه ای ۳ ساله ای که برای حمایت از سرطان مادر بزرگش مدل شد !!!