اگه نوازنده گیتار هستید حتما این دیوایس فوق العاده را امتحان کنید !

یکی از مشکلاتی که بسیاری از نوازندگان گیتار بیس با آن مواجه هستند عدم شنیدن صدای ساز خود در اجراها و میکس های شلوغ است. به همین دلیل و برای رفع این مشکل Yerko Sepulveda نوازنده گیتار بیس تصمیم به تولید ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat گرفت. این ساب ووفر قابل پوشیدن مجهز به ویبراتوری است که با ارتعاش به شما امکان حس کردن بیس و فرکانس های پایین صوتی از قبیل درام کیک، بیس، کیبورد و … را می دهد.

ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat

این محصول تنها ساب ووفر قابل پوشیدن نیست که تا به امروز ارائه شده، و محصولاتی نظیر The Basslet اولین ساب ووفر سایز ساعت مچی و Subpac ساب ووفر پوشیدنی به سبک کوله پشتی وجود داشتند. اما ویژگی که این محصول را از سایرین متمایز می کند، قابلیت ورودی و خروجی آن است. به این صورت که با توجه به پورت های تعبیه شده بر روی ساب ووفر شما می توانید دیوایس های مختلفی را به آن متصل کنید. شما می توانید گیتار خود را به BackBeat متصل کنید سپس سیگنال خروجی را بوسیله جک خروجی به آمپلی فایر، ترنزمیتر وایرلس، برد پدال و Di box منتقل کنید. در خروجی یک بافر برای حفظ سیگنال ثابت نیز وجود دارد.

ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat

یکی از ویژگی های جالب Backbeat این است که بیسیست (bassists) در اجرای زنده می تواند با اتصال هدفون  IEM (مانیتورینگ داخل گوشی (In Ear Monitoring)) بر نحوه عملکرد خود نظارت داشته باشد. BackBeat در فرکانس های زیر 200 هرتز شروع به ارتعاش میکند این در حالی است که خروجی هدفون صدای استریو 20 هرتز – 20 کیلوهرتز را برای مانیتور کردن سیگنال به گوش شما می رساند.

ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat

کاربران می توانند شدت ارتعاش را با استفاده از یک ناب در قسمت بالا کنترل کنند،همچنین پتانسیومتر دیگری میزان حجم صدای هدفون را کنترل می کند. ساب ووفر قابل پوشیدن BackBeat از یک باتری 11.1 ولتی Li-ion برخوردار است، هر چند یک ورودی DC اجازه می دهد بصورت مستقیم آن را به برق متصل کنید، و باتری را نیز شارژ کنید.

BackBeat در حال حال حاضر کمپین خود را در وب سایت کیک استارتر به راه انداخته است. که اگر همه چیز طبق نقشه پیش برود این محصول تا ماه سپتامبر 2018 روانه بازار خواهد شد. 

 

در ادامه بخوانید