استودیویی رایگان از غول استریمینگ موسیقی

اسپاتیفای سرویس ساخت آنلاین موسیقی SoundTrap را به خدمت گرفت و هدفش از این کار ایجاد فضای رایگان برای ساخت موسیقی بصورت آنلاین توسط کاربرانش است!!!

 SoundTrap یک استودیو ساخت موسیقی بر پایه مرورگر است که در سوئد-استکهلم تولید شده است. این استودیو ساخت موسیقی رایگان طراحی شده است تا به راحتی قابل استفاده باشد تا هم کاربران حرفه ای و هم کاربران غیر حرفه ای و عادی به راحتی بتوانند آهنگ خود را خلق کنند. همچنین این ابزار اجازه می دهد تا چندین کاربر با هم در یک پروژه واحد کار کنند و هر دو، همکاری و کلاس های تولید به راحتی در اینترنت در دسترس کاربران است.

در حالی که رقابت اصلی اسپاتیفای با اپل موزیک است، این سرویس ساخت موسیقی جدید، در واقع جایگزین و رقیبی است برای استودیو ساخت موسیقی اپل گاراژبند !. 

هنگامی که استیو جابز گاراژبند را معرفی کرد، اعلام کرد در نیمی از خانواده های ایالات متحده یک موزیسین فعال وجود دارد. 

Per Emanuelson موسس SoundTrap می گوید: “اکثر ابزارهایی که امروز برای تولید موسیقی وجود دارد، تمرکز خود را بر موزیسین ها و آهنگسازان حرفه ای قرار داده اند. بعضی از مردم نمی توانند با تمام این گزینه های پیچیده نرم افزار های موسیقی کار کنند، اما هنوز استعداد بالایی در ساخت موسیقی دارند و این چیزی است که استیو جابز و بسیاری از تولید کنندگان نرم افزار های موسیقی به آن توجه نکرده اند.

ما فکر کردیم: چطور می توانیم این کار را به همانند Instagram انجام دهیم، ابزاری فراگیر که کیفیتی قابل قبول نیز داشته باشد.” 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت  SoundTrap مراجعه کنید.

 

ممکن است به خواند این مطالب نسز علاقه مند باشید