جدیدترین محصولات این کمپانی، سمپل برداری از صدای خودتان را امکان پذیر می کند !

Teenage Engineering خانواده Pocket Operator را با اضافه کردن دو محصول جدید گسترش می دهد. PO-35 Speak سینتی سایزر ووکال و سیکونسر – و PO-33 KO! یک سمپلر کوچک با قابلیت ضبط 40 ثانیه ای، این دو محصول دارای میکروفون داخلی هستند و بر پایه ضبط صدا و تغییر و شکل دادن آن به روش های مختلف طراحی شده اند.

اگرچه PO-35 Speak به عنوان یک ووکال سینت معرفی شده اما قابلیت های آن همانند یک گروو باکس همه کاره است! شما می توانید بوسیله آن یک لایه درام داشته باشید سپس یک سمپل را ضبط کنید و بوسیله تنظیمات پیش فرض یا تغییراتی که خودتان اعمال می کنید آن را تغییر دهید.

[aparat id=”JL8wj”]

PO-33 KO! نیز با قابلیت ضبط 40 ثانیه ای چیزی بیش از یک مینی MPC است ! و به شما امکان ضبط صدا بوسیله میکروفون یا لاین مستقیم و استفاده از آن در بیت سازی را میدهد. همچنین این مینی سمپلر دارای بیت های پیش فرض به همراه 4 ووکال است در نتیجه به محصول دیگری برای ساخت یک ترک ساده نیاز نخواهید داشت!

[aparat id=”3I1Z4″]

اینسترومنت های مبتنی بر ووکال یک نیاز اساسی برای سری محصولات Pocket Operator به شمار می آمد. زیرا این خط تولید از سال 2015 در حال ساخت دیوایس های سایز جیب، نظیر درام ماشین، سینت و نویز است.که برای کامل شدن نیاز کاربران برای آهنگسازی، تولید این دو محصول ضروری به نظر می رسید.حتی  سینت درام PO-۳۲ Tonic که در سال گذشته منتشر شد، به شما امکان آپلود سمپل های درام را می داد.


همچنین بخوانید :رابط کاربری گرافیکی سینت درام Teenage Engineering را یک دختر ۹ ساله کشیده است


Speak وThe KO به همراه Tonic از طرف کمپانی به عنوان سری متال (Metal Series) luvtd می شوند. و بر خلاف سایر محصولات خانواده Pocket Operator که 59 دلار قیمت داشتند، این سه با قیمت 89 دلار به فروش می رسند. که این افزایش قیمت احتمالا به دلیل وجود میکروفون داخلی این محصولات است. گرچه PO-35 Speak همانند PO-32 Tonic قابلیت آپلود سمپل توسط پلاگین Microtonic را دارد.

هر دو مدل Speak و the KO از همین حالا از وب سایت Teenage Engineering قابل خریداری هستند.متاسفانه این کمپانی اظهار داشت که سینتی سایزر مورد انتظار OP-Z video هنوز در حال بررسی و تحقیقات است، اما اخباری که اخیرا منتشر شده خبر از آغاز آزمایشات بتا در بهار سال جاری می دهد.

 

در ادامه بخوانید :