ابتدا کدام قسمت بدن‌تان را می‌شویید؟

شاید باورش برای شما کمی سخت باشد اما شخصیت شناسی و حمام کردن باهم مرتبط هستند و اولین قسمت بدنتان که در حمام می شویید اطلاعات بسیاری را در ارتباط با شخصیت شما برملا می کند!!! خجالتی، هنرمند، مغرور! می خواهید بدانید شما از کدام دسته هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی و حمام کردن

سینه

شما شخص اهل عملی هستید. از پرت شدن حواستان در زمان تمرکز متنفر هستید و با افرادی که مسائل را به شیوه شما نمی بینند رابطه خوبی ندارید. بهترین شریک شما افرادی هستند که ابتدا موهایشان را می شورند.

صورت

پول برای شما مهم است و برای رسیدن به درآمد از تمام توان خود بهره می برید. صداقت و عزت برای شما مهم نیست و فکر می کنید که دیگران برای اینکه شما از آنها بهره ببرید وجود دارند. درک کردن شما برای دیگران بسیار سخت است اما شما هیچ اهمیتی به این موضوع نمی دهید و کاملا متکی به خود هستید. بهترین شریک شما افرادی هستند که ابتدا قسمت های خصوصی بدن و یا سایر نقاط بدن را می شویند.


همچنین بخوانید: عکس پروفایل تان درباره شما چه می گوید؟ شناخت شخصیت از عکس پروفایل


زیربغل

شما شخص قابل اعتماد و سخت کوشی هستید. به طور کلی شخص محبوبی هستید و از آنجایی که افتاده هستید همواره سعی در کمک به دیگران دارید. شما همواره خودتان را به دردسر می اندازید زیرا توانایی تشخیص صادق بودن افراد را ندارید. بهترین شریک زندگی برای شما افرادی هستند که شانه هایشان را ابتدا می شوید.

مو

شخصیت شما هنرمند است. رویاپردازی یکی از عادت های شماست و توانایی بدست آوردن چیزهایی را دارید که سایر افراد ندارند. تعهدتان کم است اما شما بدون خستگی برای اهدافی که دوستشان دارید تلاش می کنید. پول برای شما اهمیت ندارد ولی دوستانتان برایتان اهمیت دارند البته دوستانی که باهوش و هنرمند باشند درست همانند خود شما. نقطه قوت تان استعداد شماست و بهترین شریک زندگی برای شما کسانی هستند که ابتدا سینه و یا قسمت های خصوصی بدنشان را می شویند.

قسمت های خصوصی

افراد خجالتی! این افراد اعتماد به نفس کمی دارند و اکثرا از سوی دیگران به تمسخر گرفته می شوند! دوستان زیادی ندارند و تنها به برخی از افراد می توانند احساسات واقعی خود را نشان دهند. این افراد قدرت پیگیری و استمرار ندارند و براحتی در زمان سخت شدن مسائل تسلیم می شوند. بهترین شریک زندگی برای این افراد اشخاصی هستند که ابتدا مو و صورت خود را می شویند.


همچنین بخوانید: دانشمندان راهی برای انتخاب بهترین ورزش براساس شخصیت پیدا کرده اند!


شانه

علاقه به قمار کردن و اعتیاد در این افراد بسیار است. این افراد زندگی را مثل جهنم می بینند و یافتن شریک زندگی برایشان کاری بسیار دشوار است. علاقه به پول و قدرت در این افراد بسیار زیاد است. بهترین شریک زندگی برای این افراد اشخاص هستند که ابتدا زیر بغلشان را می شویند.

سایر قسمت های بدن

شخصیت شما بسیار معمولی است! بدون شک، شما دارای نقاط قوت درونی خود هستید، اما مردم آن را به سختی می بینند. شما باید یاد بگیرید که کمی ماجراجو باشید و از پتانسیل خود بهره ببرید. شما یک شخص دوست داشتنی با کمی ضعف در رفتارتان هستید. در نتیجه به جای مخفی کردن نقاط ضعف به نقاط قوت خود تکیه کنید. بهترین شریک زندگی برای شما افرادی هستند که ابتدا صورتشان را می شویند.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید