نگران نباشید، شما عجیب نیستید!

اگر از حیوان خانگی تان می پرسید که روزش چطور بوده است، این به معنی عجیب بودن تان نیست، حرف زدن با حیوان خانگی تان نه تنها عجیب نیست بلکه نشانه ای از باهوش بودن است. ممکن است شما هم شخصی را بشناسید که وقتی حیوان خانگی اش در خانه تنهاست، به تلفن خانه زنگ می زند تا پیام صوتی برای او بگذارد!

همچنین بخوانید: جوراب های به شکل پنجه های حیوانات که بسیار واقعی به نظر می رسد !!!

صحبت کردن با حیوان خانگی

حرف زدن با حیوان خانگی تان نشانه ی باهوش بودن شماست!

چطور می توانید مقاومت کنید که به دوست پشمالویتان نگویید چقدر دوستش دارید؟ قطعا حسی بهتر از این وجود ندارد که بعد از یک روز طولانی و خسته کننده به خانه برگردید و با خوش آمد گویی هیجان انگیز سگ یا گربه تان مواجه شوید. ولی نگران نباشید، اگر از حیوان خانگی تان می پرسید که برای ناهار مرغ بخورید یا ماهی، نشانه ی باهوش بودن است نه دیوانه بودن. این عادت نوعی جان بخشی و شخصیت بخشی است، زمانی که شما ویژگی ها و یا رفتارهای انسانی را به یک حیوان یا جسم و یا خدا نسبت می دهید. این نشان دهنده ی این است که ذهن تان چقدر قدرتمند است.

همچنین بخوانید: راههای برای کاهش آلرژی در فصل بهار !

در گذشته شخصیت بخشی به اشیاء یا حیوانات، بچگانه و احمقانه قلمداد می شد. اما در واقع این نتیجه ی طبیعی گرایشی است که انسان را در این سیاره به طور منحصر به فردی باهوش کرده است. این گرایش در هیچ گونه ای بجز انسان دیده نمی شود.

همچنین بخوانید: چه عواملی سبب خارش بینی می گردد و چگونه می توان آن را درمان کرد ؟

بسیاری از انسان ها فکر می کنند دادن کیفیت های انسانی به اشیاء یا حیوانات نشانه ی عجیب بودن و یا احمق بودن است. این کاری است که کودکان بسیار انجام می دهند، و وقتی کم کم بزرگ می شوند می آموزند که صحبت کردن با چیزهایی که صحبت نمی کنند را متوقف کنند. ذهن حیوانات مثل ذهن انسان ها نیست، پس چرا باید با آنها صحبت کنیم؟

شناخت ذهن یک انسان دیگر و همینطور شناخت ذهن در یک حیوان و یا شئ، فرایند های شناختی یکسانی را درگیر می کنند. “این یک بازتاب از بزرگترین توانایی مغز ما است، نه نشانه ای از حماقت ما.”

ممکن است به خواندن این مطالب هم علاقمند باشید: