فیلم The Cloverfield Paradoxمحصول جدید جی جی آبرامز

دو سال پیش جی جی آبرامز با تولید فیلم 10 Cloverfield Lane تماشاگران را شگفت زده کرد. دیروز در بین شو پر طرفدار Super Bowl LII جدیدترین تریلر فیلم The Cloverfield Paradox با تهیه کنندگی جی جی آبرامز ، ادامه سری فیلم های  Cloverfield به نمایش گذاشته شد و حالا این فیلم بر روی سرویس پخش نتفلیکس قرار گرفته است.

[aparat id=”a4160″]

این فیلم در اصل، تحت عنوان ذره خدا (God Particle) تولید شده و بر داستان چند فضا نورد که با اتفاقات عجیب و غریب و فریبنده در فضا مواجهه هستند تمرکز دارد. پیش بینی های طولانی مدت این بود که فیلم بخشی از سری کلوفوردفیلد باشد و همین گونه هم شد. این فیلم قبلا برای انتشار سینما در سال جاری برنامه ریزی شده بود، اما ماه گذشته گزارش هایی منتشر شد که Paramount در واقع در حال صحبت با Netflix برای فروش حق پخش فیلم بوده است.

[aparat id=”hkYRi”]

با توجه به تریلر، The Paradox Cloverfield این قسمت دو فیلم قبلی را به هم متصل می کند، که به نوعی داستان آنها منشاء ای برای اتفاقات مرموزی است که در Cloverfield و 10 Cloverfield Lane اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که این نوع استراتژی انتشار سوپرایزی با قوانین انتشار  نمایش سنتی سینمایی امکان پذیر نخواهد بود و درحالی که بسیاری از مخاطبان علاقه مند به دیدن این فیلم بر روی پرده سینما هستند، منتشر شدن این فیلم بر روی سرویس استریمینگ نشان دهنده تغییر قوانین انتشار و تاثیر سرویس های پخش بر روی صنعت فیلم و موسیقی است.

این فیلم از همین حالا از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس است.

 

در ادامه بخوانید :