جرد لتو، قهرمانی خارجی در دنیای گنگستر های ژاپنی

فیلم The Outsider مافیا به سبک یاکوزا ، ژاپن بعد از پایان جنگ جهانی دوم رو به تصویر می کشه. جایی که یک عضو سابق ارتش آمریکا پس از کمک به یکی از اعضای مافیا و نجات جان او در زندان، وارد این خانواده مافیایی می شود و بعد از مدتی به دلیل احترام زیاد او به فرهنگ و سنت ژاپنی و یاکوزا و اعتمادی که بوجود می آورد، به یکی از اعضای اصلی این خانواده تبدیل می شود.

فیلم The Outsider مافیا به سبک یاکوزا

جدا از داستان جذاب که البته بسیار تحت تاثیر فیلم های نظیر: رفقای خوب، پدر خوانده و آخرین سامورایی هستش، از ویژگی های جالب دیگه فیلم می تونیم به آهنگسازی بسیار ناب و تاثیر گذار از Sune Martin و بازی فوق العاده جرد لتو و تادانوبو آسانو اشاره کنیم. همچنین تصاویر و کادر بندی های زیبا و کارگردانی بسیار قدرتمند Martin Zandvliet، کسی که برای ساخت فیلم هایی مثل (sandet (2015), Dirch (2011 و (Applaus (2009 شهرت داره باعث زیبای دو چندان این فیلم شده.

فیلم The Outsider مافیا به سبک یاکوزا

داستان جدا از ساید جنایی و مافیایی یک ساید رمانتیک رو هم دنبال می کنه. رابطه ی بین Nick Lowell (جرد لتو) و Miyu خواهر دوست صمیمی نیک و شخصی که اون رو وارد خانواده مافیا کرده.

این فیلم به سرمایه گذاری شبکه نتفلیکس تولید شده و هفته گذشت در وب سایت نتفلیکس منتشر شد. این فیلم   پیشنهاد مجله وارونه برای تعطیلات نوروزی شما هستش که می تونین با خانواده یا با دوستاتون این فیلم سرگرم کننده رو تماشا کنید البته یادتون باشه به دلیل خشونت بالای این فیلم از تماشای این فیلم با افراد زیر 16 سال پرهیز کنید.

فیلم The Outsider مافیا به سبک یاکوزا

در ادامه بخوانید