کانکی زیر سایه هایسه ساساکی !!!

بعد از مدت ها انتظار (تقریبا 3 سال) سرانجام دیروز قسمت اول فصل سوم انیمه توکیو غول با نام Tokyo Ghoul:re منتشر شد. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید.  همانطور که قبلا خدمت شما عرض کرده بودم، Tokyo Ghoul:re به اتفاقات 2 سال بعد از حمله به کافه Anteiku در فصل دوم Tokyo Ghoul: Root A می پردازه. جایی که تیم مبارزه با غول ها (CCG) نفوذش توی شهر توکیو بیشتر شده، در نتیجه غول ها بصورت بسیار محتاطانه حرکت می کنن، چون CCG حالا مجهز به یک تیم قدرتمند به نام Quinx هست و رهبری این گروه نیز بر عهده هایسه ساساکی است. این تیم  متشکل از انسان هایی هستند که با عمل جراحی تبدیل به نیمه غول- نیمه انسان شدند و هدفشان کنترل و مبارزه با غول ها است.

بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re
هایسه ساسکی

در بررسی قسمت جدید قصد ندارم اطلاعاتی را از مانگای این انیمه در اختیار شما قرار بدم و فقط به همین موضوع مختصر بسنده می کنم که کانکی بعد از درگیری های فصل دوم توسط بازرس Kishou Arima نجات داده می شود. کانکی بر اثر جراحاتی که به مغزش وارد شده به کلی حافظه ش رو از دست داده و حالا با ظاهر و شخصیتی جدید با نام هایسه ساساکی به نیروی ضد غول پلیس توکیو کمک می کند.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های سریالی عاشقانه ؛ 30 انیمه عاشقانه سریالی

بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re
تیم Q

قسمت اول از Tokyo Ghoul:re همانند دو فصل قبلی، با نماهایی تاریک از شهر توکیو کارش را آغاز می کند تا بتواند همان حال و هوای همیشگی توکیو غول را برای بیننده بازسازی کند.

در ادامه بخش های اکشن از درگیری اعضای Quinx با غول ها به نمایش گذاشته میشود، صحنه هایی که به جای تمرکز بر روی مبارزه و نحوه نمایش آن بیشتر به معرفی و نمایش سلاح های جدید و قدرت های کاگونه غول ها می پردازد. بطور کلی تمرکز اصلی این قسمت بر روی معرفی شخصیت های جدید و ویژگی های آنها است.

بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

همچنین بخوانید :


جدا از تغییر گرافیک ماهرانه این انیمه که هنوز به طور قطع نمی توان گفت که نسبت به فصل های قبل ضعیف تر است! (ولی من به شخصه گرافیک فصل های قبلی را بیشتر دوست داشتم).به نظر می رسد داستان تونالیته متفاوتی نسبت به فصل های پیشین دارد و به طرز عجیب و غریبی به نقطه ای نزدیک می شود که تقریبا احساس می کنید، این فصل در واقع یک اسپین آف از انیمه توکیو غول است. با این تفاوت که شما برای درک روابط و شخصیت ها همچنان نیاز به تماشای فصل های پیشین دارید.!

در ادامه بخوانید » کافه توکیو غول Tokyo Ghoul در ژاپن افتتاح شد ! 

با توجه به حجم زیاد اطلاعات و معرفی شخصیت های جدید، قسمت اول به طور کلی فاقد تمرکز لازم است و گویی به دنبال پر کردن شکاف بین فصلی در زمانی بسیار کم است! البته در سکانس آخر قسمت اول ناگهان جرقه ای زده می شود! جرقه ای که من و شاید بسیاری از طرفداران دیگر این انیمه را مجذوب کرد.

در صحنه نبرد آخر و درگیری تیم Q با یک غول قدرتمند، ساسکی برای دفاع از هم تیمی های خود وارد مبارزه می شود اما پس از درگیری متوجه می شود قدرت لازم برای مبارزه با آن غول را ندارد و تصمیم می گیرد کاگونه خود را بیرون بیاورد که ناگهان در ذهنش کانکی همان شخصیت محبوب دو فصل قبل نمایان می شود و به هایسه می گوید تو ضعیف هستی ، و برای برد نیاز به قبول کردن من داری!!! درست همانند مکالمه ریزه و کانکی در فصل اول …

بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re
کانکی و هایسه

همچنین، یکی از شخصیت های جدید سریال ماتسوکی که کوچکترین عضو گروه Q هم محصوب میشود، دارای چشم بندی هستش که در فصل اول کانکی از آن استفاده می کرد و به نظر می رسد، این شخص قرار است نقش کلیدی را در این فصل داشته باشد…


همچنین بخوانید :

موسیقی متن انیمه Tokyo Ghoul:re را گوش کنید !

 بهترین انیمه های تابستان ۲۰۱۸ که باید آنها را تماشا کنید !


بررسی قسمت اول فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re
ماتسوکی

جدا از تمام این مسائل چند موضوع وجود دارد که مرا نگران کرده، یک تبدیل شدن شخصیت اصلی داستان (کانکی) از یک شخص کم حرف، متفکر، مرموز و جدی به یک شخص غیر مرموز، کمدی و غیر متفکر به نام هایسه (البته هنوز برای قضاوت زود هستش!) و دیگری تبدیل داستان از یک انیمه جدی و تاریک بزرگسال به انیمه اکشن و طنز برای توجوانان هست.

اما روی هم رفته قسمت اول Tokyo Ghoul:re با وجود تغییرات و تفاوت هایی که نسبت به فصل هایی پیشین داره همچنان جذابیت خودش را حفظ کرده و نویدی از یک فصل پر پیچ و خم جذاب را به بیننده میدهد.

در ادامه » بررسی قسمت دوم فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re رو مطالعه کنید.

لطفا شما هم اگر این قسمت را تماشا کرده اید، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید

در ادامه بخوانید