سایبر پانک، هالو، فال اوت و کلی عنوان جذاب دیگر معرفی شدند !

مایکروسافت در نمایشگر E3 مهمترین عناوین خود را برای اکس باکس معرفی کرد، Halo جدید، چندین بازی از خانواده Gears of War و بسیاری از تریلرهای جدید از بازی Kingdom Hearts III تا Fallout 76. اگر شما موفق به دریافت اخبار کنفرانس ماکروسافت نشده اید در ادامه می توانید با مهمترین عناوین معرفی شده مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۸ همراه ما باشید.

جدیدترین تریلر KINGDOM HEARTS III

Square Enix در نهایت تاریخ انتشار بازی  KINGDOM HEARTS III را اعلام کرد : ژانویه 2019 . همچنین در سخنرانی مایکروسافت، تریلر جدید بازی Kingdom Hearts III به نمایش گذاشته شد. حالا نوبت شخصیت های انیمیشن Frozen است تا پا به این دنیا بگذارند.


بازی HALO INFINITE برای اکس باکس وان و ویندوز 10

در نهایت اتفاق می افتد: Halo جدید در راه است. هرچند ما بیشتر از این نمی دانیم. مایکروسافت تنها تریلر کوتاهی از Halo Infinite را به نمایش گذاشت. این بازی توسط 43 Industries طراحی شده است، و برای به هر دو Xbox One و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.


 تریلر جدید بازی ORI AND THE WILL OF THE WISPS

ادامه بازی ایندی و جذاب Ori and the Blind Forest تا سال 2019 منتشر نخواهد شد. شما می توانید بخشی از ناراحتی خود را با تماشای تریلر بازی ORI AND THE WILL OF THE WISPS کاهش دهید. تریلر جذاب و اوریجینال!


اولین تریلر گیم پلی برای بازی FALLOUT 76

بازی Fallout 76 یکی از بزرگترین عناوین معرفی شده قبل از 2018 E3 بود. که در کنفرانس مایکروسافت Xbox ما موفق شدیم تا نگاهی دقیق تر به آنچه که در بازی پسا آخرالزمان (post-apocalyptic) در حال اتفاق است بی اندازیم. داستان این بازی در غرب ویرجینیا اتفاق می افتد، این بازی چهار برابر بزرگتر از Fallout 4 است. هنوز کاملا مشخص نیست که چه چیزی در بازی انجام خواهید داد. بنا به گزارشات Fallout 76 یک بازی آنلاین با تمرکز بر ساخت شهرک ها است.


اولین تریلر گیم پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice 

تیم توسعه دهنده نرم افزاری بازی Bloodborne و Dark Souls جدیدترین اثر خود را به نمایش گذاشتند. Sekiro: Shadows Die Twice، اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشد اما به نظر میرسد بازی به سبک گوتیک و دارای مبارزات خشن است. اگر علاقه مند به سامورایی ها و شمشیرزنی هستید این بازی بهترین گزینه برای شما تو سال 2018 هستش.


بازی دیگر در دنیای Life is Strange

همه منتظر انتشار فصل دوم برای یکی از محبوبترین بازی های داستان محور چند سال اخیر بودند! اما بر خلاف انتظار ها فصل دومی برای Life is Strange منتشر نشد و فقط مایکروسافت خبر از انتشار بازی اسپین آف رایگان The Awesome Adventures of Captain Spirit داد که شما می توانید از 26 ژوئن/ 5 تیر این عنوان را بازی کنید. همچنین مایکروسافت اعلام کرد بازی مورد انتظار Life is Strange 2 به زودی منتشر خواهد شد!


FORZA HORIZON 4 برای اکس باکس وان و پی سی

سال جدید، و نسخه دیگر از  Forza! مایکروسافت در کنفرانس خبری خود در E3 2018 خبر از انتشار نسخه جدید بازی ریسینگ یعنی FORZA HORIZON 4 داد. این بار مسابقات در کشور انگلیس برگزار می شود و تغییر شرایط و فصل ها از ویژگی های جدید این بازی محبوب هستند. FOZA 4 برای اکس باکس و پی سی در ماه اکتبر / آبان منتشر می شود.


بیش از 5 استودیو مطرح دیگه به جمع همکاران مایکروسافت می پیوندند تا عناوین اختصاصی برای اکس باکس تولید کنند.

مهمترین عناوین معرفی شده مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۸

مایکروسافت جدا از معرفی بازی در کنفرانس خبری خود، اعلام کرد تا با بیش 5 استودیو مطرح دیگر برای ساخت عناوین اختصاصی برای XBOX قرار داد بسته است. که این استودیو ها شامل : Ninja Theory, Undead Labs، و یک تیم جدید در سانتا مونیکا، به نام the Initiative.


بازی DIVISION 2 در 15 مارچ 2019 منتشر می شود !

ما قبل از کنفرانس E3 از وجود قسمت دوم خبر داشتیم، ولی یوبیسافت سرانجام خبر از بخش آنلاین survival shooter داد. قسمت دوم هم همانند نسخه اصلی به نظر عنوان فوق العاده جذابی نمی آید و فقط لوکیشن از نیویورک به واشینگتون دی سی تغییر مکان داده و سلاح و مهمات جدید نیز اضافه شده است.


3 بازی جدید از خانواده GEARS OF WAR

خانواده GEARS OF WAR در حال بزرگ شدن است ! نه تنها مایکروسافت بازی مورد انتظار Gears 5 را معرفی کرد بلکه، بازی موبایل Gears Pops (در همکاری با Funko Pop) و یک بازی آنلاین برای پی سی با نام Gears Tactics را نیز معرفی کرد. که هر 3 آنها به احتمال زیاد در سال 2019 منتشر خواهند شد.


اولین تریلر DEVIL MAY CRY 5 / شخصیت محبوب و مو نقره ای باز می گردد!

بعد از یک دهه، Devil May Cry 4 سرانجام صاحب یک دنباله درست حسابی می شود. کارگردان سری Hideaki Itsuno در حال بازگشت به Devil May Cry 5 است و براساس اولین تریلر، این بازی به همان اندازه که انتظار داشتیم سریع و خشمگین است و همچنین شخصیت محبوب نرو نیز بازگشته ! این بازی در بهار 2019 عرضه خواهد شد.


تریلر جدید بازی JUST CAUSE 4 

نسخه چهارم بازی محبوب JUST CAUSE معرفی شد، و به نظر می رسد بیش از همیشه در این قسمت هرج و مرج وجود دارد. Square Enix این بازی را با یک تریلر جذاب و هیجان انگیز به نمایش گذاشت.


بازی جدید BATTLETOADS در راه است!

مایکروسافت خبر از ساخت عنوان جدیدی از BATTLETOADS را اعلام کرد. این بازی دارای گرافیک جذاب و حالت کوآپ است. اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نیست و به نظر نمی رسد زودتر از سال 2019 منتشر شود.


بازی CYBERPUNK 2077 فوق العاده به نظر می رسد !

مدتها پیش ما از CD Projekt Red در مورد Cyberpunk 2077 شنیده بودیم . اما در کنفرانس xbox در E3 2018 استودیو یک تریلر جدید فوق العاده از این بازی را منتشر کرد که موسیقی خیلی جذابی هم داره !. ما هنوز در مورد چگونگی بازی و یا زمانی که عرضه می شود چیزی نمیدانیم، اما مطمئنا با یک بازی جذاب مواجه خواهیم بود.


بازی JUMP FORCE / قهرمانان انیمه های محبوب را به چالش می کشد !

شما چقدر از انیمه خوشتان می آید؟ چراکه JUMP FORCE مقدار زیادی از آن دارد! بازی جدید باندای نامکو ترکیبی است از انیمه های دراگون بال، دت نوت، وان پیس و ناروتو است. این بازی قرار است سال آینده منتشر شود.

همچنین بخوانید