سال 2018 و ترند های آن !

سال 2018 در راه است و تا رسیدن به آن چیزی نمانده است.اما آیا می دانید مدل و ترند های لباس در سال 2018 چیست؟ اگر شما نیز می خواهید از مدل و ترندهای سال 2018 عقب نمانید پس با ما همراه باشید ، این مطلب برای شماست.

مدل وترند لباس در سال 2018

1-رنگ های ژلاتینی

از ویکتوریا بکهام تا والنتینو، از مایکل ماره تا مایکل کرست و همچنین بسیاری از برندهای دیگر در فشن شو های خود از این رنگ ها استفاده کرده اند.اگر در سال آینده این رنگ ها که شباهت زیادی به رنگ های بستنی دارند را در محافل مدو فشن دیدید شگفت زده نشوید !

2-جین های تیره

و بازهم جین ها! این عضو جدا نشدنی از دنیای مد وفشن، ولی این بار در رنگ های تیره.شما می توانید در سال 2018 هم از شلوار و هم از کت های جین تیره به طور همزمان استفاده کنید.برندهایی مانند ورساچه ،فندی و تام فورد در فشن شو های برند خود از جین های تیره به کرات استفاده کرده اند.

3-طراحی بارانی های متفاوت

دیگر وقت آن رسیده با بارانی های کلاسیک خود خداحافظی کنید و جای آن را به بارانی های جدید با طراحی خاص بدهید.برندهای مطرح جهان سعی کرده اند با تغییر در رنگ، مدل بارانی های جدیدی را عرضه کنند.اگر شما نیز علاقه دارید از ترند سال 2018 عقب نمانید بهتر است با بارانی های کلاسیک خود خداحافظی کنید.

در ادامه بخوانید : با پالتوهای ترند زمستان ۲۰۱۷/۲۰۱۸ آشنا شوید !

4-بازگشت دامن های تنگ و میدی

ترند های لباس در سال 2018

همیشه دامن های تنگ و میدی به خاطر رسمی بودنشان مورد انتقاد قرار می گرفتند.اما در ترند سال 2018 این داستان فراموش شده است و وقت آن رسیده که به دامن های تنگ و میدی خود شانس دوباره بدهید.

5-بازگشت دوباره ریش ریش ها

لباس هایی به فرم ریش ریش هنوز به طور کامل از دنیای مد خداحافظی نکرده بودند که دوباره بازگشتند.کت ها ،لباس ها،دامن ها ،کیف ها و…. ریش ریش ها به آهستگی جای تمام اکسسوری ها را خواهند گرفت.

6-شلوارک ها جایگزین دامن های کوتاه

دامن های کوتاه را فراموش کنید.سال 2018 سال شلوارک ها خواهد بود.شما می توانید شلوارک ها را در مهمانی های زنانه خود استفاده کنید و جزو ترند سال 2018 باشید.

7-بوت های سگک دار

هر چند که پوشیدن این بوت ها بسیار دشوار است اما این بوت ها بسیار ترند هستند.اگر به طراحی های برند های مطرح مانند Vivienne Westwood، Balenciaga، Chloe و Alexander McQueen نگاهی بیاندازیم متوجه این موضوع خواهیم شد.

در ادامه بخوانید : با ترندهای کفش های بوت و نیم بوت پاییز و زمستان ۲۰۱۷/۲۰۱۸ آشنا شوید !!

8-لباس هایی از جنس پلاستیک

لباس هایی از جنس پلاستیک در پاییز سال گذشته بسیار مطرح و ترند بوده اند و محبوبیت آن ها تا سال 2018 نیز ادامه یافته است.شما می توانید این ترند را در لباس ها ،کیف یا کفش های خود استفاده کنید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید