مشهورترین کفش های دنیا

کفش ها، نقش بسزایی در کمد لباس ها دارن و هر سال مدل های متنوعی از آن ها تولید و به بازار مد ارائه می شه.بعضی از این مدل ها برای همیشه در دنیای مد باقی می مونن مثل کفش های نوک تیز و قرمز رنگ برند Christian Louboutin  و یا کفش های پاشنه کوتاه برند  Manolo Blahnik در این مطلب شما را با مشهور ترین طراحان کفش در دنیا و مدل های آن ها آشنا می کنم.

امروزه، مدل کفش هایی که تقریبا در هر برند دیده می شوند، در اصل ابتدا توسط یک طراح و برند مشهور طراحی شده است.بنابراین مدل کفش هایی که شما عاشقشون می شید در واقع یک مدل کلاسیک از یک برند مشهور جهانیه. البته، از اونجایی که مدل تولید شده توسط برندهای مشهور بسیار گرونه و امکان خرید وجود نداره، ما به سمت همون مدل کفش از برندهای ارزان تر می ریم.اما بد نیست که طراحان اصلی این کفش های هیجان انگیز رو بشناسیم.به همین دلیل می خوام تو این مطلب شما را با مشهور ترین طراحان کفش در دنیا و مدل های آن ها آشنا کنم.

در ادامه بخوانید :شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

مشهورترین طراحان کفش در دنیا

1- Christian Louboutin

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

هر زن عاشق کفش بدون استثنا با کفش های نوک تیز قرمز رنگ Christian Louboutin آشنایی داره.هر چند که پوشیدن این مدل کفش ها از لحاظ راحتی واقعا سخته اما این مدل کفش دارای طرفداران زیادی در سرتاسر دنیاست .

2-  Manolo Blahnik

شما می تونین طراحی های این برند با پاشنه های کوتاه و استفاده از سنگ های تزئینی رو به خوبی شناسایی کنین.این طراح اسپانیایی توانسته با این اثر خود نظر افراد مشهوری مانند ریحانا را جلب کنه.در سال های اخیر کفش های پاشنه بلند جای خود را به کفش های پاشنه کوتاه دادن.

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

3- Aquazzura

طراح کفش کلمبیایی Edgardo Osorio زمانی که اولین بار چند سال پیش به دنیای مد وارد شد یک روند تحسین برانگیز را شروع کرد.او در طراحی این کفش ها، از کفش های بالرین ها تاثیر زیادی گرفته بود .این مدل کفش های ظریف هنوز نیز در سرتاسر دنیا به فروش می رسن و هر سال مدل های جدیدتری از آن ها وارد دنیای مد می شن.

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

4- Stuart Weitzman

اگر چه این برند در طراحی مدل کفش ها تقریبا بازنشسته شده، اما مدل بوت های بلند و جوراب مانند آن و صندل های این برند همچنان ترند هستن.بسیاری از استایلیست ها همچنان از این مدل کفش ها استفاده می کنن. بر خلاف دیگر برندهای مشهور، قیمت کفش های این برند متوسط است و شما به راحتی می تونید آن ها را تهیه کنین.اما باز هم می تونم بگم که جزو برندهای لوکس محسوب می شه.

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

5- Gianvito Rossi

این طراح تجارت کفش خود را توسط پدرش سرجیو ریسی آغاز کرده و ادامه دهنده راه پدرش بوده. کفش های Gianvito خیلی محبوب هستند چون آنها از لحاظ کیفیت، هماهنگی و زیبایی شناسی بسیار آیرودینامیکی هستن.

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

6- Nicholas Kirkwood

استفاده از مروارید در کفش ها بسیار ترند هستند. اما طراح و منبع اصلی این طرح Nicholas Kirkwood است.این طراح کفش انگلیسی به دلیل طراحی های خاص خود و استفاده از مروارید در کفش های پاشنه بلند جوایز متعددی را کسب کرده .

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

7- Rupert Sanderson

این مدل کفش های ظریف و زنانه این برند در سرتاسر دنیا دارای طرفداران زیادیه.و خیلی از خانم ها دوست دارن یکی از این کفش های دوست داشتنی را داشته باشن.

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

8-Sophia Webster

اگر هرجا کفش یا صندل های بالدار دیده اید بدانید بدون شک طراح این مدل کفش ها Sophia Webster است.اگه شما به دنبال کفش های رویایی، فوق العاده وقابل توجه هستید بهتر است این کفش ها را انتخاب کنین.این طراحی انگلیسی برای بچه های خودش هم چنین کفش هایی طراحی می کنه.

مشهور ترین طراحان کفش در دنیا

در ادامه بخوانید