به قسمت هفتم  و پایانی از بخش معرفی ساعت های برند جهان خوش آمدید ….

اولین ساعت مچی در سال ۱۵۲۴ در کشور آلمان توسط پیتر هنلین به وجود آمد.

دیگر ساعت ها در سال ۱۵۴۸ پدیدار شدند و بعد از سال ۱۵۷۵ بیشتر ساعت ها در سوئیس و انگلیس تولید شده اند.

در آن زمان مشکل اصلی ساعت ها مکانیزم حمل کردن آنها  بوده است . به طور معمول وزن ساعت ها باعث غیر قابل حمل بودنشان می شد ، اما آن زمان یک دوره ی پیشرفت و نو آوری شد. اولین ساعت های قابل حمل از استیل ساخته شدند و  بعد  از آلیاژ برنج که تا به حال این نوع ساعت ها دچار نقص نبوده اند.
ساعت های فرم در دهه ی ۱۶۰۰ با  قالب هایی که به شکل حیوانات و اشیاء بودن عمومی شدند.

 

برای دیدن قسمت اول این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت دوم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت سوم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت چهارم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت پنجم این مطلب کلیک کنید …

برای دیدن قسمت ششم این مطلب کلیک کنید …

 

Franck Muller Giga Tourbillon 7048

فرانک مولر (Franck Muller)  یک برند ساعت سازی سوئیسی است و توسط خود Franck Muller تاسیس شده است. فرانک مولر در ۱۱ جولای سال ۱۹۵۸ از یک مادر ایتالیایی و یک پدر سوئیسی متولد شد. فرانک مولر در یک محیط چند فرهنگی بزرگ شد و خلاقیت و نظم را از آنجا به ارث برد. او از سن خیلی پایین، علاقه زیادی نسبت به همه دستگاه های مکانیکی داشت. پس از ۴ سال تحصیل جدی در مدرسه ساعت سازی ژنو، زمان زیادی طول نکشید که شهرت او به واسطه استعداد فنی اش جهانی شود و مجموعه داران و حراجی ها از سراسر دنیا، گنجینه ای خود را برای بازسازی برای او بفرستند. پس از چند سال فعالیت در این زمینه، او شروع به ایجاد ساعتهای منحصر به فرد تحت نام خود کرد.

کشور سازنده : سوئیس

حدود قیمت :

 

Fortis Mars 500 Chronograph

در سال 1913، وگت نام شرکت را از وگت و جیت (Vogt & Git) به فورتیس (Fortis) تغییر داد. کلمه ی فورتیس در لاتین به معنی قدرتمند می باشد، که آن چیزی را که وگت برای موفقیت یک شرکت ساعت می دانست بازتاب می کند

تعداد کمی شرکت وجود دارند که می توانند ادعای یک قرن کامل بدون وقفه در پیشرفت و نوآوری را داشته باشند. حتی شرکت های کمتری می توانند بگویند که ساعت های آنان تجهیزات مورد نیاز را برای فضانوردان را فراهم می آورد. تنها یک شرکت وجود دار که می تواند ادعای اختراع اولین ساعت خود کوک مکانیکی را بکند و آن نیز شرکت ساعت های سوییسی فورتیس (Fortis Swiss Watches) می باشد.

کشور سازنده : سوئیس

حدود قیمت : 2980 یورو

 

U-Boat Classico 45 AS 1

کمپانی ساخت ساعت یوبوت در سال 2000 میلادی توسط طراح بسیار چیره به نام ایتالو فونتانا در کشور ایتالیا تاسیس شد. ایوو فونتانا (پدر بزرگ ایتالو فونتانا) متخصص استفاده از ابزارهای مهندسی دقیق بود, وی از یک کمیسیون معتبر نیروی دریایی ایتالیا برای طراحی و ساخت مدلی ویژه از ساعت مچی برای خلبانان نیروی دریایی این کشور دریافت کرد.

کشور سازنده : ایتالیا

حدود قیمت : 1650 یورو

 

در ادامه بخوانید: