داستان های جنایی آمریکایی به بررسی و مرور مشهورترین داستان های جنایی سال های اخیر می پردازد!

در ادامه پیشنهادهای نوروزی مجله وارونه تصمیم به معرفی سریال American Crime Story گرفتیم، از آنجایی که داستان های جنایی همیشه طرفداران خاص خود را دارند، یکی از پربازدیدترین ژانرهای سینما و تلویزیون همین ژانر جنایی است. به همین دلیل سریال های جنایی بسیار جذابی در چند سال اخیر تولید شده است. سریال American Crime Story یکی از همین سریال ها است. سریالی بسیار جذاب که در هر فصل خود به بررسی یک داستان جنایی مشهور می پردازد. شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که این سریال هم یک کلیشه مثل سایر آثار همین ژانر است اما با جلوتر رفتن داستان مشخص می شود این سریال قصد دارد تا به همان زوایایی به پردازد که شما انتظار آن را نداشتید و یک اتفاق واقعی را با وجود اینکه شما از نتیجه آن خبر دارید طوری برایتان بازگو کند که شما به راحتی مجذوب داستانش می شوید.

همچنین بخوانید : ۲۰ تا از بهترین فیلم های جنایی که حتما باید آنها را تماشا کنید به انتخاب مجله وارونه

معرفی سریال American Crime Story / شاهد داستان های جنایی واقعی باشید !!!

تا کنون دو فصل از این سریال پخش شده است که فصل اول با نام The People v. O.J. Simpson به ماجرای دادگاه او. جی. سیمپسون (بازیکن فوتبال و هنرپیشه آمریکایی مشهور) می پردازد او در سال 1994 متهم به قتل همسر خود نیکول سیمپسون و معشوقه او مردی به نام ران گلدمن شد. دادگاه وی یکی از جنجالی ترین دادگاه های جهان بود و به محاکمهٔ قرن شهرت پیدا کرد. 

در فصل اول این سریال هنرمندان محبوب بسیاری نظیر جان تراولتا در نقش رابرت شپیرو، کوبا گودینگ جونیور در نقش او جی سیمپسون، سترلینگ کی. براون در نقش کریستوفر داردن و کورتنی بی. ونس در نقش جانی کاکرون به ایفای نقش می پردازند. که جمع شدن این همه ستاره کنار یکدیگر باعث جذابیت هرچه بیشتر این سریال جنایی شده است.

معرفی سریال American Crime Story / شاهد داستان های جنایی واقعی باشید !!!

لازم به ذکر است The People v. O.J. Simpson: American Crime Story برنده‌ ۹ جایزه اِمی و دو جایزه گلدن گلوب در سال 2017 شده است. و تهیه کنندگی این سریال نیز بر عهده رایان مورفی بوده است.

همچنین بخوانید : بررسی سریال Mindhunter درام پلیسی متفاوت به کارگردانی دیوید فینچر

معرفی سریال American Crime Story / شاهد داستان های جنایی واقعی باشید !!!

فصل دوم با نام  The Assassination of Gianni Versace به بررسی پرونده قتل مرموز طراح لباس مشهور جانی ورساچه (بنیانگذار برند ورساچه) می پردازد. در این فصل همانند فصل قبل هنرمندان تراز اول و مشهوری نظیر : ادگار رامیرز در نقش جانی ورساچه، دارن کریس در نقش اندرو کونانان، ریکی مارتین در نقش آنتونیو دامیکو و پنه‌لوپه کروز در نقش دوناتلا ورساچه به ایفای نقش می پردازند.

معرفی سریال American Crime Story / شاهد داستان های جنایی واقعی باشید !!!

آخرین قسمت از فصل دوم این سریال هفته گذشته پخش شد.   The Assassination of Gianni Versace   توانسته تا به اینجا نظر مثبت منتقدان و سینماگران زیادی را همانند فصل اول به خود جلب کند.امیدوارم از تماشای این سریال جذاب لذت ببرید.لطفا نظراتتان را در ارتباط با این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از معرفی سریال American Crime Story لذت برده باشید مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

 

در ادامه بخوانید