همان طور که می دانید همواره مطالب زیادی در مورد موجودات فضایی و بودن و نبودن آنها گفته می شود.

بعضی از گروهها اعتقاد دارند که موجودات فضایی در بین ما زندگی می کنند و گروهی دیگر نیز به وجود موجودات فضایی اعتقادی ندارند و آن را حاصل خیال پردازی ذهن می دانند.

کسانی که اعتقاد به وجود موجودات فضایی دارند می گویند که در این جهان پهناور وگسترده غیر از انسان ها نیز موجودات دیگری زندگی می کنند.و برای اثبات این گفته همواره دانشمندان در حال انجام پروژه های زیادی هستند.یکی از مهم ترین این پروژه ها SETI نام دارد.


همچنین بخوانید » 

وجود سفینه های فضایی ؛ پنتاگون وجود UFO را رسما تایید کرد !

9 دلیل برای اثبات بازدید آدم فضایی ها از زمین (قسمت اول)

فضایی ها ، هرروز واقعی تر از روز قبل می شوند!


 

کسانی که به وجود موجودات فضایی اعتقاد دارند تنها یک سوال برای آن ها پیش می آید آن ها کجا زندگی می کنند؟آیا در سیاره ای جدا از زمین در حال زندگی هستند ؟تفاوت آن ها با انسان چیست ؟چگونه صحبت می کنند؟و سوال هایی از این قبیل .

اجازه دهید در مرحله اول به گشت وگذار در تاریخ درباره موجودات فضایی بپردازیم ؟در یک شب آسمان صاف را مانند یک اقیانوس بی کران در نظر بگیریم .تعداد ستاره هایی که در یک شب با آسمان صاف می بینیم تعدادشان از 2500 بیشتر نمی شود.2500 ستاره، یک در صد میلیون  از همه ستاره های موجود در کهکشان ما است .این 2500 ستاره  از 1000 سال نوری به ما نزدیکتر است.1000 سال نوری 1٪ از قطر کهکشان راه شیری است.

یعنی در واقع باید این مسئله را در نظر بگیریم که زمانیکه صحبت از ستاره ها و کهکشان می شود سوال هایی در ذهن انسان ایجاد می شود که آیا زندگی هوشمندی غیر از ما وجود دارد ؟

برای جواب دادن به این سوال مدیر عامل شرکت Bigelow Aerospace به نام  Robert Bigelow که با ناسا در این زمینه همکاری می کند یک ادعای جالب در مورد موجودات فضایی دارد .به نظر او سوال پرسیدن در مورد موجودات فضایی کاری کاملا بیهوده است زیرا موجودات فضایی وجود دارند و در بین ما زندگی می کنند!او در حال حاضر در ایستگاه فضایی یک زیستگاه برای موجودات فضایی تاسیس کرده است با قسمتی از مصاحبه وی آشنا شوید:

خبرنگار :آیا به وجود موجودات فضایی اعتقاد دارید؟

Robert Bigelow: بله اعتقاد دارم و در این زمینه هیچ شکی ندارم.

خبرنگار :آیا اعتقاد دارید که موجودات فضایی از زمین دیدن کرده اند؟

Robert Bigelow:یک واقعیت وجود دارد و آن هم وجود موجودات فضایی .برای اثبات وجود آن ها میلیون ها دلار هزینه کرده ام و در این زمینه نیز موفق بوده ام.

خبرنگار:آیا اعتقاد به موجودات فضایی ریسکی برای شما نبوده است؟

Robert Bigelow:نه اصلا

خبرنگار :شما سرمایه زیادی در این راه خرج کرده اید .آیا می توانید با فضایی ها ارتباط برقرار کنید ؟آن ها کجا هستند؟

Robert Bigelow:برای پیدا کردن فضایی ها نیاز نیست راه زیادی را پیمود آن ها در بین ما و با ما زندگی می کنند !!