این ویدیو بسیار جالب با استفاده از 567 پرینتر و کلی کاغذ تولید شده است !

گروه OK GO که به ساخته ویدیو های عجیب غریب مشهور هستند. موزیک ویدیو جدید گروه OK GO با استفاده از 567 پرینتر و کلی کاغذ تولید شده است که یک موزیک ویدیو زیبا و شگفت انگیز است.


در ادامه تماشا کنید :

موزیک ویدیو هنری و بسیار زیبای Max Cooper با نام ” Order from Chaos “

جدیدترین موزیک ویدیو بونوبو با نام “No Reason” منتشر شد

جدیدترین موزیک ویدیو کمیکال برادرز را بصورت VR (واقعیت مجازی) تماشا کنید!!!

موزیک ویدیو  بند “OK GO” در مدت ۴.۲ ثانیه ساخته شده!!!


در موزیک ویدیو جدید این گروه که Obsession نام دارد، از پرینتر ها به عنوان دیوار های بزرگ استفاده شده که طرح ها و فرم های مختلفی را پرینت می کنند و این طرح ها در کنار یکدیگر تشکیل تصاویر جالبی را تشکیل می دهند. این ویدیو نیز همانند سایر ویدئو های جالب و خلاقانه این گروه شگفت انگیز است به طوری که به شما تمایل تماشای آن تا انتها را می دهد هر چند ممکن است موزیکشان به اندازه ویدیو جالب نباشد!

یادتان باشد که این ویدیو را حتما با رزولوشن 1140p یا 2160p تماشا کنید زیرا در رزولوشن های پایین تر ممکن است اطلاعات تصویری بدلیل کمپرس شدن مشخص نشود، مخصوصا زمانی که پرینتر ها تصویر زیادی را پشت سر هم پرینت می کنند. گروه در پیج ویدیو در یوتیوب این توضیحات را داده اند و می گویند ما ماتریکس را شکست دادیم.

این موزیک ویدیو بسیار جالب و عجیب است و نحوه ساخت آن نیز عجیب تر. سوالی که ذهن من را مشغول کرده این است چگونه با  مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر این ویدیو را تولید کرده اند و چند سوال دیگر … به هرحال این گروه را می توان از پیشگامان ویدیو های عجیب و غریب به شمار آورد.

اگر شما نگران کاغذ های به کار رفته هستید در متن اول این ویدیو گروه اشاره می کند که این کاغذ ها همه باز یافتی هستند و درآمد های حاصل از این ویدیو به کمپانی Greenpeace تعلق خواهد گرفت.

این ویدیو را می توانید از طریق یوتیوب نیز تماشا کنید.