میکسری با استاندارد صنعتی بعد از مدت ها سرانجام آپگرید شد!

Allen & Heath/ آلن و هیت میکسر دی جی پرچمدار خود را ارتقا می دهد. Xone:96  که هنوز قیمت یا زمان انتشارش مشخص نیست، جایگزین میکسر حرفه ای Xone: 92 بعد از 15 سال می شود! بنا به گزارشات : میکسر دی جی Xone:96 پرچمدار جدید Allen & Heath شامل کارت صدای دوگانه با تاییدیه Traktor Scratch، دومین سیستم مستقل cueing برای هدفون، که کمپانی ادعا می کند این ویژگی به شما امکان تغییر تمیزتر ترک ها و پرفورمنس روان تر دونفره بصورت B2B را می دهد.

[aparat id=”6VCFi”]

همچنین مجهز به اکولایزر چهار کاناله Allen & Heath با فیلترهای Xone: VCF، خروجی های اختصاصی booth با یک اکولایزر booth جدید سه باند، پورت USB برای اتصال به کامپیوتر، دو فرستنده FX اختصاصی و دو ورودی استریو با اکولایزر پارامتریک 3 باند است.

یکی از مهمترین تغییرات، اضافه کردن یک افکت “crunch” جدید است که باعث اعوجاج(دیستورشن) هارمونیک قبل از مرحله فیلتر می شود. به نظر می رسد که کنترل XONE: 92 LFO در پرچمدار جدید Xone:96 وجود ندارد.

Allen & Heath’s Xone: 92 که در سال 2003 منتشر شد، یکی از قدیمی ترین میکسرهای DJ بود که از سیگنال MIDI برای کنترل نرم افزار DJ و دستگاه های خارجی استفاده می کرد. در طول دهه گذشته، Xone: 92 تبدیل به عضو اصلی بسیاری از کلوپ های جهان شده بود.

طراح میکسر Xone: 92 یعنی Andy Rigby-Jones بعدها با ریچی هاتین (دی جی و آهنگساز مشهور سبک تکنو) به طراحی  و تولید میکسر خودشان PLAYdifferently Model 1 پرداختند.

 

همچنین بخوانید