حماسه خرمشهر در آزادی!

سومین نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند «آن» با نمایش آثاری از 27 هنرمند عکاس و نقاش همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با موضوع «حماسه خرمشهر » افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی برنامه، همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه سه نشست هنری و ورکشاپ با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۵الی ۱۸ برگزار می‌شود.

کارگاه ترکیب بندی در عکاسی و انتخاب و نگهداری فیلم و عکس و دوربین و لنز  روز چهارشنبه، عکاسی جنگ در روز پنجشنبه و عکاسی مفهومی در روز جمعه برگزار می‌شوند.

کانون هنرمند «آن» از اساتید و فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های هنر از جمله عکاسی، نقاشی، گرافیک، کارگردانی، تئاتر و سینما تشکیل شده است. بیش از ۵۰ اثر در این نمایشگاه با موضوع «حماسه خرمشهر» در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

دراین نمایشگاه آثاری از اساتید زینب محرابی، امید حامدی، پژمان دادخواه،الهه کسمایی، ملیحه السادات مطلق، راضیه عبدالرحیمی،علی فریدونی، رحیم صادقلو، شهریار خوانساری، مصطفی اسد بیگی، سعید زند، راحله گلشن خوارزمی، افسانه آتش افروز، یوسف آمون، امیر بدرعظیمی، مینا آروانه، سحرجمالی، محسن محمد باقر(فریدون)، پژمان مولایی، زهراصالحی، مهران قاسمی، فائزه صالحی، اورینب سوسن، الهام سادات موسوی، روژین فردی، زیبا علیرضایی، بهناز تاراسی به نمایش داده می‌شود.

اجرای موسیقی زنده، پخش فیلم مستند داستانی آزاد سازی خرمشهر (از استاد راحله گلشن خواص) از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمند  «آن» روز چهارشنبه ۳ خرداد از ساعت ۱۵ افتتاح و تا ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۷  در مجموعه فرهنگی ایرانسرا در برج آزادی پذیرای علاقمندان خواهد بود.

برج آزادی روز شنبه ۶ خرداد ماه تعطیل است.

در ادامه بخوانید : اساتید موسیقی آلمان به تهران می‌آیند !!! کارگاه آموزشی دو روزه در تهران