همه ما با ساخته های هایائو میازاکی Hayao Miyazaki ارتباط عمیق حسی برقرار کرده ایم!

درود بر شما دوستان انیمه‌ای و غیر انیمه‌ای. امروز با یک خبر انیمه‌ای در باب بازگشت هایائو میازاکی از بازنشستگی در خدمت شما هستیم! با توجه به گزارش Kotaku ؛ هایائو میازاکی فیلم ساز ژاپنی به طور رسمی از بازنشستگی برگشته و حتی بهتر از این! او در حال ساخت پروژه جدید خود است. در سال 2013 میازاکی به طور رسمی فیلم سازی را کنار گذاشت و اعلام کرد “اینبار دیگه واقعی است” اما اینطور که پیداست کارگردان 76 ساله نتوانسته دوری از استودیو جیبلی “Ghibli” را تحمل کند .

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

در مدت بازنشستگی او شروع به یادگیری و تمرین ساخت انیمیشن با تبلت کرده و به گفته خودش کار بسیار سختی است. آن هم برای کسی که سالیان سال در دنیای آنالوگ بسر می برده.

سال گذشته اخباری مبنی بر مطرح کردن یک پروژه ویژه توسط هایائو میازاکی برای تهیه کننده Toshio Suzuki منتشر شده بود. اما هیچ تایید رسمی صورت نگرفته بود. تا اینکه چندی پیش در مصاحبه پیش از اسکار Toshio Suzuki برای فیلم The Red Turtle سوزوکی به طور رسمی اعلام کرد. که میازاکی ساخت یک پروژه جدید را شروع کرده است. او زمان دقیقی برای انتشار این پروژه مشخص نکرد. ولی اعلام کرد که تمام سعی ما این است تا این فیلم را قبل از المپیک 2020 ژاپن منتشر کنیم.

در ادامه تیز انیمیشن Spirited Away یکی از جذابترین ساخته های میازاکی را تماشا کنید.

ممکن است به خواندن این مطالب علاوه بر خبر اثر جدید میازاکی hayao miyazaki نیز علاقه مند باشید.


خواهشمندم که نظرات خود را با ما در رابطه با اثر جدید Hayao Miyazaki به اشتراک بگذارید. همچنین برای دسترسی به جدیدترین اخبار، اخبار انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید.