بعد از حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون در آیفون 7 مشکلات زیادی برای کاربران و علاقه مندان به موسیقی بوجود آمد . یکی از بزرگترین مشکلات این بود که شما وقتی موزیک گوش می دهید دیگر توانای شارژ آیفون خود را ندارید برای اینکه پورت هدفون و شارژر یکی هستند.

پیشنهاد اپل برای برطرف کردن این مشکل استفاده از ایرپادهای بی سیم این کمپانی است.

ولی حالا کمپانی پایونیر هدفونی طراحی کرده است که دارای دانگل داخلی است و به شما امکان شارژ آیفون هنگام گوش دادن به موسیقی را می دهد.

هدفون های جدید پایونیر با پورت لایتنینگ

این هدفون جدید پایونیر در دو مدل منتشر می شود یکی مدل Pioneer Rayz Plus به همراه دانگل لایتنینگ با قیمت 150 دلار و دیگری مدل Pioneer Rayz که بدون دانگل و با قیمت 99 دلار عرضه می شود.

پایونیر در این هدفون ها ویژگی های بسیار جالبی را قرار داده است از جمله قابلیت نویز کنسلینگ هوشمند و توقف اتوماتیک موسیقی به محض خارج کردن هدفون از گوش خود است.

قابلیت نویز کنسلینگ به عنوان یک قابلیت هوشمند معرفی شده و در تیزر تبلیغاتی پایونیر اشاره می شود که این هدفون ” با گوش شما و محیط اطراف منطبق می شود ” که این توانایی بوسیله 6 میکروفون استفاده شده در هر جفت از این هدفون ها امکانپذیر شده است.در اصل این هدفون ها با اسکن گوش شما و سطح شنوایی شما نویز کنسلینگ را انجام میدهند. همچنین با استفاده از ویژگی HearThru mode مقدار نویز کنسلینگ را کاهش دهید و بدون نیاز به خارج کردن هدفون از گوش خود صدای محیط را بشنوید.

ویژگی نویز کنسلینگ هوشمند در هر دو مدل وجود دارد

این هدفون ها دارای کنترلر هوشمند نیز هستند که به شما اجازه پاسخ گویی به تماس و کنترل آیفون را میدهند همچنین شما میتوانید بوسیله اپلیکیشن ios پایونیر اکولایزر مورد علاقه خود را تنظیم کنید.

همچنین بخوانید : اولین ایرفون داخل گوش بی سیم کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسون به نام Beoplay H۵

در ادامه تیزر معرفی این محصول را تماشا کنید.