اپل برای صفحه نمایش آیفون 8 با سامسونگ قرارداد بست . !!!!

 

پس از انتشار آخرین اخبار در خصوص تغییر یافتن صفحه نمایش سری جدید آیفون ، قرار داد بزرگ شرکت اپل با شرکت سامسونگ برای تامین صفحه نمایش های آیفون 8 ، اثباتی بر این موضوع شد .

 

 

بعد از جنجال های پیاپی این دو شرکت ، هنگامی که شایعات قرار داد بستن اپل با شرکت شارپ برای صفحه نمایش های جدید آیفون به گوش می رسید ، اپل قرارداد تاریخی را با شرکت سامسونگ امضا کرد .

 

پنل های OLED برای اپل آماده است !

یکی از سوالات بوجود آمده آن است که اپل در اواخر شهریور ماه سال 96 که مصادف با دهمین سالگرد تولید سری دستگاه های آیفون میباشد ، کدام دستگاه را معرفی خواهد کرد .

اسم های مختلفی برای آیفون جدید شایعه شده ، مثل iphone X یا iphone 8 و یا iphone 10 . به هر حال از اپل انتظار می رود که تغییرات انقلابی ای در این سری از آیفون های خود به وجود بیاورد .

 

صفحه نمایش آیفون 8

 

بر اساس گزارش Investor ، اپل برای هر 60 میلیون پنل نمایش ، مبلغ 4.3 میلیارد دلار را به سامسونگ پرداخت خواهد کرد و طبق این قرارداد اپل 100 میلیون پنل صفحه نمایش را سفارش داده است .

البته عقد این قرارداد بین این دو شرکت زیاد هم تعجب آور نیست چرا که 95 درصد بازار صفحه نمایش های AMOLED در حال حاضر در دست سامسونگ قرار دارد .

 

با ما همراه باشید …..