ترن تیبل، اسپیکر و سیستم روشنایی برای خانه ی شما

کمپانی تولید کننده محصولات صوتی (سینت ، اسپیکر و …) سوئدی Teenage Engineering از محصولات رنج خانگی FREKVENS (به معنی فرکانس) پرده برداری کرد. این محصولات در همکاری Teenage Engineering با IKEA غول دنیای دکوراسیون تولید شده است و برای اولین بار چند ماه پیش خبر همکاری این دو کمپانی منتشر شد.

Jesper Kouthoofd مدیر بخش طراحی و موسس Teenage Engineering در گفتگوی خود با Ad Age گفت : “خط تولید FREKVENS در واقع یک سیستم کامل برای برگزاری مهمانی است که می توان در لحظه از آنها استفاده کرد.”

Kouthoofd می گوید: “مارکوس انگمن [مدیر بخش طراحی در ایکیا] این ایده را مطرح کرد که محصولات تولیدی صوتی ما باید مناسب خانه باشد، چیزی همانند اینکه بخواهی سیستم صوتی خودت را سرهم کنی ” “سپس من شروع به فکر کردن کردم، بسیاری از سوئدی ها،  زمانی که مهمان دارند برای خرید شمع، دستمال سفره و… به Ikea می روند. شاید ما بتوانیم محصولی مقرون به صرفه را تولید کنیم که مردم به راحتی بتوانند آن را بخرند، یک سیستم صوتی ارزان مجهز به سیستم نور (مناسب برای یک مهمانی کامل).


همچنین بخوانید : اولین اسپیکر بلوتوث ایکیا ENEBY روانه بازار شد !


خط تولید FREKVENS از زبان طراحی  مینیمال شناخته شده ایکیا در کنار رنگ های روشن Teenage Engineering بهره می برد. همانند اکثر محصولات ایکیا این محصولات نیز نیاز با اسمبل دارند. به نظر می رسد محصولات سری فرکانس از طراحی ماژولار برخوردار هستند و شما می توانید اسپیکر ها و نورها را در یک استند قرار دهید.

هنوز هردو کمپانی قیمت مشخصی را برای محصولات لاین FREKVENS اعلام نکرده اند اما به نظر می رسد قیمتی از 5 تا 99 دلار برای این محصولات در نظر گرفته شود. محصولات لاین FREKVENS قرار است در ماه ژوئن 2018 روانه بازار شوند.

 

در ادامه بخوانید