Lava Red OnePlus 5T و red Honor 7X

در آستانه روز ولنتاین کمپانی های مختلفی تصمیم به تولید و انتشار گوشی های قرمز رنگ برای ولنتاین کرده اند. که در میان آنها ال جی سنگ تمام گذاشت و با انتشار ال جی V30 با رنگ قرمز و جعبه کادو پیچ به سبک هدایای ولنتاین نظر بسیاری را به خود جلب کرد. حالا در همین راستا کمپانی های هوآوی و وان پلاس گوشی های قرمز رنگ خود را برای ولنتاین منتشر کردند.

هواوی بر خلاف ال جی و وان پلاس که پرچمداران اصلی خود را با رنگ قرمز منتشر کرده اند ، گوشی ارزان قیمت و میان رده خود یعنی هانر 7X را با رنگ قرمز منتشر کرده، و به احتمال زیاد این تصمیم برای فروش بیشتر این محصول ارزان قیمت و قدرتمند بوده است. گوشی با قیمت 200 دلار، با ظاهری پرمیوم و به روز می تواند هدیه مناسبی برای ولنتاین باشد، مخصوصا اگر شما پول زیادی برای هدیه خود کنار نگذاشته باشید.

هوآوی و وان پلاس گوشی های قرمز رنگ خود را برای ولنتاین منتشر کردند
هوآوی هانر 7 اکس قرمز

 

وان پلاس نیز پرچمدار اصلی خود را با رنگ قرمز و با نام Lava Red OnePlus 5T برای ولنتاین منتشر کرده است. این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی های سال 2017 / 2018 است و در لیست بهترین گوشی های سال 2017 به انتخاب مجله وارونه حضور داشت. هر دو مدل هواوی و وان پلاس دارای سخت افزار یکسان با مدل اصلی و رنگ های دیگر هستند و تنها فرق آنها رنگشان است.همچنین Lava Red OnePlus 5T با 8 گیگ رم و 128 گیگا بایت حافظه است.

هوآوی و وان پلاس گوشی های قرمز رنگ خود را برای ولنتاین منتشر کردند
وان پلاس 5 تی لاوا رد

 

[aparat id=”2vji9″]