ناف و حقایق جالب در مورد آن !

آیا شما تا به حال به فرم ناف خودتان دقت کرده اید ؟دانشمندان به تازگی به حقایق جالب و عجیبی در مورد ناف دست پیدا کرده اند . در این مطلب 6 واقعیت جالب در مورد ناف را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ام که با خواندن آن ها بسیار متعجب خواهید شد.

جالب توجه این است که برخی از انسان ها ناف ندارند !

یکی از مدل های برتر ویکتوریا سکرت  به نام کارولینا کورکووا با نداشتن ناف بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.اگر چه هر کدام از ما دارای ناف هستیم اما انسان هایی نیز وجود دارند که ناف ندارند !

بعضی از پستانداران نیز ناف ندارند !

برخلاف آنچه که شناخته شده، در برخی از پستانداران هیچ سوراخ شکمی به نام ناف وجود ندارد.مانند کانگورها ! اما جالب تر از آن این است که دلفین ها دارای ناف هستند .

6 واقعیت جالب در مورد ناف

از نظر پزشکی ،ناف اولین زخم به وجود آمده در بدن ماست.

زمانی که انسان ها متولد می شوند ناف اولین زخم ایجاد شده در بدن آن هاست .و این امر یکی از 6 واقعیت جالب در مورد ناف است.

در ادامه بخوانید :فواید زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد !

6 واقعیت جالب در مورد ناف

ناف هر کس منحصر به فرد است.

 یکی از 6 واقعیت جالب در مورد ناف این است که انواع مختلفی از باکتری ها در ناف هر انسان وجود دارد که مختص به فرد است.بر اساس تحقیقات انجام شده حدود 2400 باکتری مختلف در ناف انسان ها وجود دارد.

شکل اولیه تمام ناف ها توپر است !

در اوایل تولد انسان ،شکل ناف به صورت توپر است و با مرور زمان به داخل کشیده می شود.تنها 10 درصد از انسان ها دارای ناف توپر هستند.زنان نیز در زمان بارداری ناف آن ها به شکل توپر می شود.و بعد از زایمان به شکل قبل خود باز می گردد.

عجیب ترین سرگرمی دنیا : ساخت کلکسیون از پرز ناف

اگر چه شما با خواندن این موضوع احساس ناخوشایندی داشته باشید ،اما بعضی انسان ها از پرز ناف خود کلکسیون می سازند.در سال 2000 گراهام بارکر استرالیایی به عنوان انسانی با بیشترین پرز ناف نام خود را در کتاب گینس ثبت کرد.شخص دیگری به نام راشل بتی نیز از پرز ناف خود ،عروسک های به شکل خرس های کوچک می سازد.

6 واقعیت جالب در مورد ناف

در ادامه بخوانید :

۹ حقیقت روانشناسی جالب درباره ی رفتار انسانها !!!

پاهای شما در مورد شخصیت شما چه می گویند ؟